Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Evoque II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwszy luksusowy, kompaktowy SUV stał się jeszcze lepszy. Doskonale radzący sobie zarówno w mieście, jak i bezdrożach, nowy Evoque dołącza do rodziny Range Rovera z gamą silników hybrydowo-elektrycznych.

Nowy Range Rover Evoque stanowi wyrafinowany przykład ewolucji pierwowzoru, który zapoczątkował klasę luksusowych, kompaktowych SUV-ów oraz sprzedał się dotychczas w liczbie 772 096 egzemplarzy i zdobył łącznie 217 międzynarodowych nagród. Łącząc niezrównane dziedzictwo Range Rover z najnowocześniejszą technologią, ten zaprojektowany, skonstruowany i produkowany w Wielkiej Brytanii model spełnia wymogi i oczekiwania dzisiejszych klientów.

czytaj więcej
Powagosław
Bez wątpienia można zaliczyć go do najpiękniejszych produkowanych dziś samochodów. W ogóle. Wśród SUV-ów też trudno wyobrazić mi sobie ładniejszy model. Brawo za wszystko, począwszy od prototypu, którego nie zniszczyła ekonomia produkcji. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli święty Krzysztof, patron kierowców, któregoś dnia przestanie czuwać nad ich losem, będzie to oznaczać, że zamyślił lub rozmarzył się, przyglądając się właśnie temu autu. Paru innych świętych też może nie wysłuchać modlitw, żałując, że w ich czasach na Ziemi jeździło się rydwanem. ~Luzacjusz

Land Rover Range Rover Evoque II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
2,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 20% / przeciw: 80%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,4
~robert
Land Rover Range Rover Evoque II
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Jestem posiadaczem nowiutkiego Range Rover Evoque i po 4 tysiącach kilometrów zaczęły mi bić przednie tarcze, serwis wymienił je stwierdzając, że były wadliwe. Po kolejnych 4 tysiącach km problem powraca, na nowych tarczach i serwis twierdzi, że to nie ich problem, ponieważ jest to cześć eksploatacyjna i nie interesuje ich fakt, że zrobiłem na nich tylko 4,000 km. Za wymianę dwóch tarcz żądają ode mnie kwoty rzędu 4 tysięcy złoty - auto ma niecałe 9 tysięcy przebiegu, około 4 miesiące od produkcji i już zaczynają się wady, których żadna gwarancja nie obejmuje... (totalny żart). Przy czym proponują ewentualne rozwiązanie tj. napisać do producenta auta. Oczywiście zrobiłem to i po ponad miesiącu oczekiwań dostałem taką samą odpowiedź jak z serwisu. W dodatku zaproponowano mi wymianę na sportowe tarcze , żeby problem się nie pojawiał w przyszłości. (Pragnę jedynie dodać, że mam silnik 2.0l - 200km, który raczej nie należy do sportowych jednostek). Oczywiście wymiana w 100% na mój koszt, który jak sami się możecie domyśleć, nie jest mały... Oczywiście jest to główny powód dla którego odradzam zakupu tego samochodu i korzystania z serwisu Land Rover'a. Po zakupie auta dla tej marki liczą się tylko pieniądze, dlatego właśnie następny zakup auta wykonałem gdzie indziej, jestem zadowolony obsługą i śmiało mogę stwierdzić, że dla zaoszczędzenia kwoty kilkuset £ marka "Land Rover" utraciła klienta. Oczywiście co za tym idzie, każdy inny zakup w przyszłości wykonam w innym salonie i na pewno nie spod szyldu Brytyjskiego producenta. Polecam producentów aut gdzie takie historie nie mają miejsca i wada znaczy wada, a nie "kombinowanie". Zastanówcie się, czy chcecie kupić nowe auto, żeby mieć problemy rzędu 10 letniego auta, zanim udacie się obejrzeć te jakże piękne i kuszące auto :) * Posiadacz "new Range Rover Evoque 2.0L" któremu wstyd zaprosić kogoś do samochodu, w którym bicie tarcz jest porównywalne z autem rzędu 91r.
2,9
~Dariusz K.
Land Rover Range Rover Evoque II
SUV 2.0 Td4 180KM 132kW
Auto jak ktoś już napisał kupione oczami, jeździ sie nie najgorzej, byłem naprawdę zadowolony przez pierwsze 10 tyś, przez usterkę tarcz hamulcowych, układu hamowania, stracą dużo klientów, nie było by mnie tu dziś gdyby nie, wadliwe tarcze i oszukiwanie klienta, jest mnóstwo przyczyn skrzywienia tarcz, ale w land rover jest tylko jedna, winny klient, chcesz mieć komfort i bezpieczeństwo podczas hamowania, plac 9 tyś PLN co 10 tyś km. Wydane 250 tyś PLN , naprawdę nie wierzyłem ze tak będzie.
2,5
~Janek P
Land Rover Range Rover Evoque II
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Zdecydowanie omijajcie to auto z daleka, układ hamulcowy - dramat, zużywa się w 10000 km!!, zawieszenie głośne - pojawiły się luzy. Gwarant (serwis) twierdzi ze to kwestie eksploatacyjne :) więc kupiłem i to mój problem :) Nie będę już wspominał o całej reszcie problemów - klamki, elektronika, spasowanie elementów, trzeszczenie we wnętrzu never ever!!
Land Rover Range Rover Evoque II