Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Evoque

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment K) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy, najlżejszy i najbardziej ekonomiczny samochód w historii marki, zainspirowany prototypem Range Rover LRX Concept z 2009 roku. Projektantem auta jest Gerry McGovern. Evoque zbudowano na platformie podłogowej Forda, nazwanej EUCD platform. Dzieli ją między innymi z Land Roverem Freelanderem i Volvo XC70. Spokrewniony jest także z Fordem Explorerem.
Powagosław
Bez wątpienia można zaliczyć go do najpiękniejszych produkowanych dziś samochodów. W ogóle. Wśród SUV-ów też trudno wyobrazić mi sobie ładniejszy model. Brawo za wszystko, począwszy od prototypu, którego nie zniszczyła ekonomia produkcji. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli święty Krzysztof, patron kierowców, któregoś dnia przestanie czuwać nad ich losem, będzie to oznaczać, że zamyślił lub rozmarzył się, przyglądając się właśnie temu autu. Paru innych świętych też może nie wysłuchać modlitw, żałując, że w ich czasach na Ziemi jeździło się rydwanem. ~Luzacjusz

Land Rover Range Rover Evoque – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~TOMASZ
Land Rover Range Rover Evoque I
SUV 5d 2.2 eD4 150KM 110kW
samochód nie jest zły....podczas jazdy ....troszeczkę twardy...ale tez zależy na jakich kołach. Ja użytkuję 20 calowe. silnik PSA u mnie chodzi bardzo fajnie bez większych awarii. spalanie ok. 8 na mieście w trasie różnie zależy od jazdy ale w granicach 6-6.5. Posiadam wersje w manualu i troszeczkę żałuję że nie jest w automacie. ogólnie 4 punkty gdyż niektóre materiały z których jest wykonany samochód na ta klasę powinny być dużo lepsze. siedzenia skórzane i brak podgrzewania...no tego w tym aucie to wybaczyć nie mogę...piszecie ze jest drogi w utrzymaniu._ tracze od ford 140zł. klocki 100zł. łożyska tył 140zł. silnik peugeota wiec cena jak Peugeocie...drogi w utrzymaniu jak się jedzie do aso i zakłada się części, która są krocie droższe.
2,4
~robert
Land Rover Range Rover Evoque II
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Jestem posiadaczem nowiutkiego Range Rover Evoque i po 4 tysiącach kilometrów zaczęły mi bić przednie tarcze, serwis wymienił je stwierdzając, że były wadliwe. Po kolejnych 4 tysiącach km problem powraca, na nowych tarczach i serwis twierdzi, że to nie ich problem, ponieważ jest to cześć eksploatacyjna i nie interesuje ich fakt, że zrobiłem na nich tylko 4,000 km. Za wymianę dwóch tarcz żądają ode mnie kwoty rzędu 4 tysięcy złoty - auto ma niecałe 9 tysięcy przebiegu, około 4 miesiące od produkcji i już zaczynają się wady, których żadna gwarancja nie obejmuje... (totalny żart). Przy czym proponują ewentualne rozwiązanie tj. napisać do producenta auta. Oczywiście zrobiłem to i po ponad miesiącu oczekiwań dostałem taką samą odpowiedź jak z serwisu. W dodatku zaproponowano mi wymianę na sportowe tarcze , żeby problem się nie pojawiał w przyszłości. (Pragnę jedynie dodać, że mam silnik 2.0l - 200km, który raczej nie należy do sportowych jednostek). Oczywiście wymiana w 100% na mój koszt, który jak sami się możecie domyśleć, nie jest mały... Oczywiście jest to główny powód dla którego odradzam zakupu tego samochodu i korzystania z serwisu Land Rover'a. Po zakupie auta dla tej marki liczą się tylko pieniądze, dlatego właśnie następny zakup auta wykonałem gdzie indziej, jestem zadowolony obsługą i śmiało mogę stwierdzić, że dla zaoszczędzenia kwoty kilkuset £ marka "Land Rover" utraciła klienta. Oczywiście co za tym idzie, każdy inny zakup w przyszłości wykonam w innym salonie i na pewno nie spod szyldu Brytyjskiego producenta. Polecam producentów aut gdzie takie historie nie mają miejsca i wada znaczy wada, a nie "kombinowanie". Zastanówcie się, czy chcecie kupić nowe auto, żeby mieć problemy rzędu 10 letniego auta, zanim udacie się obejrzeć te jakże piękne i kuszące auto :) * Posiadacz "new Range Rover Evoque 2.0L" któremu wstyd zaprosić kogoś do samochodu, w którym bicie tarcz jest porównywalne z autem rzędu 91r.
4,3
~Tomek
Land Rover Range Rover Evoque I
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
Świetny SUV miejski , uterenowiony, więc dobry do zabawy w terenie. Bardzo dobre trzymanie na asfalcie , bardzo dobry system kontroli trakcji w terenie - robi rzeczy o kórych byś nie pomyślał, że da radę. Duże koła i dobre opony AT (dołożone) robią swoje. Z mankamentów - za duże spalanie , jak na takie małe auto , tzn. za duże w trasie (takie samo, jak w mieście), bo wzrasta ono drastycznie z prędkością. Ale ta skrzynia 6-biegowa Command-Shift jest świetna, bo updejtach softu do niej, nie mam żadnych pytań. Sam bym inaczej biegów nie zmieniał, nie ma sensu uzywać manetek ręcznych. Nie mam z nim większych problemów. Trochę drogi w utrzymaniu, ale to jest ocena auta, a nie okoliczności towarzyszących jego posiadaniu.
Land Rover Range Rover Evoque