Szukaj

Informacje o Land Rover Freelander II 2.2 TD4 150KM 110kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najlepiej na samym początku zastanowić się jak chcecie jeździć. Jeśli szybko, to zostaje tylko benzynowy motor 2.0 240KM. Chętnie wchodzi na obroty i pozwala bez problemu wyprzedzić większość aut. Z kolei przy delikatnym traktowaniu potrafi niewiele spalić. Jednak jeśli priorytetem jest oszczędność, to lepiej postawić na diesla 2.2 TD4. Już wariant o mocy 150KM wystarcza do codziennej jazdy, ale z masą auta znacznie lepiej radzi sobie wersja 190-konna. To taki złoty środek - tylko trochę drogi...
czytaj więcej
Powagosław
Niektórzy mówią o nim „Baby-Range”. Faktycznie, podobieństwa do Range Rovera widać na pierwszy rzut oka. Sylwetka została wygładzona i upodobniła auto do całej linii marki. Czy to źle? Wręcz przeciwnie, pierwszy Freelander był wyjątkowo nudny. ~Powagosław
Luzacjusz
Gapiłem się na ten samochód przez pół godziny zastanawiając się, co do niego czuję. No i nic! Freelander jest trochę jak dziewczyny ze sztucznym biustem. Fajna i dobra z niego sztuka, ale jakość mnie nie podnieca. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 420 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Aluminiowa głowica cylindra, żeliwny blok silnika o podwójnych ścianach, obracające się w przeciwnym kierunku wałki równoważące. Schładzana wodą turbosprężarka doładowująca oraz prefabrykowany kolektor spalin zapewniają lepsze osiągi oraz niższe emisje. System Engine Management zaprojektowany w celu zapewnienia natychmiastowej reakcji, średniego momentu obrotowego oraz płaskiej charakterystyki mocy.
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Terrain Response
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Wyciszenie

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Land Rover Freelander II