Szukaj

Informacje o Land Rover Discovery Sport SUV Facelifting

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Luksusowy, kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 2014 roku. W europejskiej ofercie Land Rovera Discovery Sport zastąpił model Freelander (w USA tożsamy model LR2). Samochód otwiera również zupełnie nową gamę prestiżowych SUV-ów, którą łączyć będzie od teraz szyld Discovery. Koncepcyjnym pierwowzorem Discovery Sport był prototyp o nazwie Discovery Vision Concept z wiosny 2014 roku. Nie tylko stylistyką auto nawiązuje także do Range Rovera Evoque: dzieli z nim płytę podłogową Land Rover LR-MS Platform. Projektantem Discovery Sport był Gerry McGovern.

czytaj więcej
Powagosław

Eksperyment z nową gamą Discovery przypomina trochę, przynajmniej w założeniu, bardzo udane przedsięwzięcie z Range Roverem (też jest Sport). Czy i tu się powiedzie? Otwarcie jest mocne.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie jest to Evoque (choć go udaje), ale nie jest to też leciwy Freelander, który w lordowskiej rodzinie Land Rovera coraz bardziej wyglądał jak bezrobotny krewny. Mamy więc, jak mawiał klasyk, plusy dodatnie i plusy ujemne, ale per saldo – Disco very good!

~Luzacjusz

Land Rover Discovery Sport SUV Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4597 mm
Szerokość 2069 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2173 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2069 mm
Wysokość 1727 mm
Rozstaw osi 2741 mm
Rozstaw kół - przód 1625 mm
Rozstaw kół - tył 1623 mm
Zwis przedni 901 mm
Zwis tylny 955 mm
Prześwit 212 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1003 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 984 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1574 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 840 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 967 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1824 mm
Kąt natarcia 22,9 stopnie
Kąt rampowy 17,7 stopnie
Kąt zejścia 28,3 stopnie
Głębokość brodzenia 600 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1323 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Tom
Land Rover Discovery Sport
SUV Facelifting 2.0 204KM 150kW
Daje max ocenę bo samochód spełnił wszystkie pokładane w nim nadzieje. Jedyny mankament to chyba większa utrata wartości wzgld niemieckich konkurentów. Szukałem SUVa, która nie będzie zbyt duży a jednocześnie zapakuję 4 osobową rodzinę, (duży wzrost pasażerów) nie zakopie się na byle trawniku, pociągnie nieco cięższą przyczepę i da się załadować trochę towaru okazjonalnie. Auto jest ciche, bardzo wygodne (choć trzymanie boczne foteli rozczarowuje w porównaniu do np. BMW), zdolne do przemieszczania się autostradami (optymalna prędkość to ok 150 km/h). Dzięki sporemu realnemu prześwitowi dziury, krawężniki itp Cię nie interesują. Użytkuje przez rok więc nic jeszcze nie wyszło, na razie baaardzo zadowolony.
4,7
~Marcin Wisznia
Land Rover Discovery Sport
SUV Facelifting 2.0 D I4 150KM 110kW
Auto luksusowe co czuc we wnętrzu, swietna kierownica i tryby rodem z Range Rovera (bardzo podobne rozwiazania, te same elementy wnetrza itp), a jednak pod spodem widac duzy przeswit i solidne zawieszenie na snieg i bloto, co daje dużo frajdy. Auto, uwazam, warte swojej ceny. Najwieksza przestrzen z tylu w swojej klasie. wygodne nawet dla 5-osobowej rodziny. Zaawansowane tryby na lekki teren np. hill descend, terenowy cruise do 30km/h poprawia frajde w trydnym terenie i omijaniu dolow, swietna sprawa poza ubitym szlakiem. W miescie 'brak hold', aktywni asystenci unikania kolizji z pieszym itp, kolizji przy parkowaniu, aktywny asystent zmiany pasa ruchu, rozpoznawanie znakow. Auto moze brodzic w wodzie dzieki czemu ma dobrze uszczelniona komore silnika, o dziwo, pomimo autostrad w strugach deszczu i innego blota itp jest nadal czysta jak z fabryki, chlodnica ponizej zderzaka. System rozrywki du-py nie urywa (zapomnij o tego typu 'Hello Mercedes zawieź mnie do fryzjera'), ale brak tych bajerow wynagradza swoim tereneowym, solidnym acz luksusowym rodowodem.
4,7
~molsza
Land Rover Discovery Sport
SUV Facelifting 2.0 D I4 240KM 177kW
Bardzo luksusowy samochód, doskonale zawieszony, świetne prowadzenie w zakrętach, nadspodziewanie
Land Rover Discovery Sport SUV Facelifting