Szukaj

Informacje o Land Rover Defender IV (L663) 110 3.0 R6 249KM 183kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I) produkowany od 1983 roku. Jeden z najsłynniejszych aut w swojej klasie (ponad 2 mln sprzedanych egzemplarzy). Jego historia sięga 1948 roku, gdy marka Rover stworzyła model Land Rover, inspirowany Jeepem Willys. Przez lata model nieznacznie zmieniał swoją stylistykę i współcześnie (3. generacja) niewiele różni się od swojego pierwowzoru. Gdy marka Land Rover zyskała w 1978 roku samodzielność, w 1983 roku wyprodukowała pierwszą generację dzisiejszego Defendera, jeszcze pod nazwą One Ten. Nazwa Defender została wprowadzona siedem lat później.
czytaj więcej
Powagosław
Taki sam od wieków. Charakterystyczne, kanciaste nadwozie dorobiło się statusu symbolu porównywalnego z logo Coca-Coli czy trzema paskami Adidasa. Od lat niepokonany w terenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Że wolny? A gdzie ci się tak spieszy? Że niewygodny? A co? Poduszeczkę ci podłożyć na siedzenie, delikatesiku? Że niepraktyczny? Bo brakuje ci uchwytu na napój z McDonalda? Że brzydki? Sam jesteś brzydki! ~Luzacjusz
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 249 KM (183 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 1250-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 15,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83 x 92,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
2,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,0
~JoeDoe
Land Rover Defender IV (L663)
110 3.0 R6 249KM 183kW
Auto miało sapozapłon. Podczas postoju (auto było wyłączone przez kilka godzin) nagle usłyszałem jak zaczyna wyć wentylator. Ot tak sam z siebie. Dzwonię do assistance LR i w trakcie rozmowy, kiedy opisuję zaistniałą sytuację - auto zaczyna się palić. Cudem udało się ugasić zanim bardziej nie spłonął. Auto zostało odebrane na lawecie i wysłane do LR. Auto zastępcze dostałem na 3 dni. Po trzech dniach musiałem oddać, gdyż LR uznał, że nie wiadomo co się stało. Po oględzinach LR otrzymałem pismo, że nie wiedzą co się stało i żebym "bujał się" z ubezpieczycielem. Co śmieszniejsze - przedłożyli mi umowę do podpisania, w której wszystkie naprawy będą realizowane na koszt ubezpieczyciela, a jeżeli ten nie wyrazi zgody na pokrycie - płacę ja. Auto jest na gwarancji.
2,8
~Tadeusz64
Land Rover Defender IV (L663)
110 3.0 R6 249KM 183kW
Samochód kupiony nowy w salonie i od początku nie działa blokada zamka klapki wlewu paliwa. Serwis nie potrafi tego naprawić a Importer twierdzi że pojazd został zaprojektowany i sprzedany zgodnie z przeznaczeniem i nie brakuje żadnej funkcji. Elektronika działa wolno albo się wiesza. Ogólnie nie polecam, mój ostatni Land Rover.
1,8
~Gergi
Land Rover Defender IV (L663)
110 3.0 R6 249KM 183kW
Wystawiam zaraz na sprzedaż. Mam dość serwisu LR po doświadczeniach znajomego z samozapłonem.
Land Rover Defender IV (L663) 110