Szukaj

Informacje o Lancia Voyager Van Seria 1 2.8 178KM 131kW 2013

Lata produkcji: 2013 – 2013
Segment: VANy
Luksusowy van (segment K) produkowany od 2011 roku. W ofercie Lancii, Voyager jest następcą modelu Phedra. Z drugiej strony, Lancia Voyager zastąpiła też na europejskim rynku Chryslera Grand Voyagera. Stało się tak w wyniku mariażu koncernu Fiat z Chryslerem. Historia tego modelu sięga 1984 roku, na który przypadł debiut Plymouth Voyagera, pierwszego seryjnie produkowanego vana w historii motoryzacji. W USA Voyager nadal oferowany jest jako Chrysler Town & Country. Lancia Voyager odróżnia się od niego zmienionym grillem i paletą silników dostosowaną do europejskiego rynku.
czytaj więcej
Powagosław
Obawiam się, że ta droga na skróty prowadzi donikąd. Obawiam się też, że to włosko- amerykańskie partnerstwo prędzej czy później odbije się Lancii czkawką. Voyager to klasyka, ale nie widzę nawet cienia powiązania z marką z Italii. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedyny problem, jaki mam z tym samochodem, to jego nazwa. Lancia Voyager to zgrzyt jak dawanie córce na imię Dżesika. Ale przyjmuję to jako mrugnięcie okiem do klienta: po co udawać coś wbrew oczywistościom? Przecież szkoda byłoby stracić w Europie takie auto, jak Voyager. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2768 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 178 KM (131 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1400-3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Łukasz
Lancia Voyager
Van Seria 1 2.8 178KM 131kW
Auto nieprzeciętne, z zupełnie innej bajki. Ulepione zdecydowanie dla pasażerów. Kierowca jest na drugim planie - nie ma tu zwinności, szybkości, lekkości, natychmiastowych reakcji. Masa daje się we znaki w trasie, a gabaryty auta w mieście. Ale z drugiej strony wysoka, wyjątkowo wygodna pozycja za kierownicą, ogromne lusterka i duże powierzchnie przeszklone dają niesamowity komfort jazdy w miejskich korkach (w trasie też widzisz dużo dalej). Z kolei wysokie zawieszenie i koła 17" z pokaźną ilością gumy pozwalają na wiele podczas pokonywania miejskich nierówności, krawężników, wysepek i innych przeszkód bez obawy uszkodzenia czegokolwiek. Przesuwane boczne drzwi są rewelacyjnie praktyczne. Przestrzeń wewnątrz powala. Dowolność konfiguracji wnętrza też. Jakość nagłośnienia i poziom wyposażenia - niespotykane w tym przedziale cenowym. I nareszcie w Voyagerze - dobre spasowanie, odpowiedni poziom i estetyka wykończenia wnętrza, naprawdę wysokiej jakości materiały. No coś niesamowitego.
4,6
~Kierowca
Lancia Voyager
Van Seria 1 2.8 178KM 131kW
Duże auto i takie miało być. Super wykonane wewnątrz. Bardzo wygodne fotele 1 i 2 rzędu. Ostatni rząd to wiadomo że jest jakiś kompromis w takich autach. 3 foteliki dla dzieciaków nie wejdą
4,6
~Kierowca
Lancia Voyager
Van Seria 1 2.8 178KM 131kW
Duże auto i takie miało być. Super wykonane wewnątrz. Bardzo wygodne fotele 1 i 2 rzędu. Ostatni rząd to wiadomo że jest jakiś kompromis w takich autach. 3 foteliki dla dzieciaków nie wejdą
Lancia Voyager Van Seria 1