Szukaj

Informacje o Lancia Thesis 3.0 V6 215KM 158kW 2001-2009

Lata produkcji: 2001 – 2009
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do wyższej klasy średniej (segment E), flagowa limuzyna Lancii produkowana od 2001 roku. Thesis w ofercie marki zastąpiła wysłużoną Kappę i tak jak ona, jest wykorzystywana jest jako samochód rządowy m. in. we Włoszech i Polsce. Pierwowzorem auta były dwa prototypy: Dialogos 1998 roku oraz Giubileo z 2000 roku stworzona w jednym egzemplarzu dla Jana Pawła II. Stylistycznie Thesis nawiązuje do słynnego modelu Aurelia z lat 50. W 2006 roku na rynku pojawiła się limitowana, usportowiona wersja Thesis Sportiva wyprodukowana na 100-lecie marki Lancia.
czytaj więcej
Powagosław
Auto, które wyróżnia się w tłumie. Thesis jest nie do pomylenia z żadnym innym samochodem w swojej klasie. Dla jednych to zaleta, dla innych najwyraźniej wręcz przeciwnie. Według mnie, prezentuje się znakomicie. ~Powagosław
Luzacjusz
Najbardziej śmieszy mnie to, że wszyscy po kolei mówią, jaki to piękny samochód (z czym absolutnie się zgadzam), a gdy przychodzi co do czego, kupują Mercedesa albo Audi. To tak, jakbyś przez cały wieczór bajerował dziewczynę, że pójdziecie do teatru, bo uwielbiasz sztukę, a potem zabrał ją na piłkę w towarzystwie kumpli. ~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2009 roku
Pojemność skokowa 2959 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 215 KM (158 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 263 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Lancia Thesis