Szukaj

Informacje o Lancia Thema II Sedan 3.0 V6 190KM 140kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia
Amerykański rodowód zobowiązuje, dlatego we flagowej Lancii próżno szukać małych jednostek. Najmniej trzeba zapłacić za 286-konny motor benzynowy. Ma 3.6l, sześć cylindrów i niezłą kulturę pracy. Aksamitny dźwięk wręcz rozpieszcza, a auto żwawo przyspiesza - jednostka ochoczo wchodzi na obroty. Jednak na stacji benzynowej można się zdziwić, dlatego jest jeszcze 3-litrowy diesel. Wariant 190-konny sprawia, że Thema staje się stateczną limuzyną, którą bez większego cierpienia można jeździć na co dzień. Za to wersja 240-konna ma o dziwo rodowód z piekła – potrafi dostarczyć sporo emocji.
czytaj więcej
Powagosław
Lancia nawet nie próbuje ukryć pochodzenia tego modelu. A problem w tym, że Thema, a raczej Chrysler 300 średnio pasuje do wizerunku i tradycji włoskiej marki. Od takiej marki należało wymagać czegoś więcej niż tylko przejęcia auta i doklejenia własnego znaczka. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem rozdzierania szat na widok nowej Themy. Bardzo ładny samochód. Ale rozumiem, że ortodoksi wolą tradycyjną linię Lancii w stylu modelu Thesis. A tak, sprzedano go w liczbie 16 tys. egzemplarzy. Taki rarytasik. A Thema? Trzymam kciuki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 1600 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Lancia Thema II Sedan