Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback Seria 1 1.6 Multijet 16V 120KM 88kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Współczesny trend to: „duża moc, maÅ‚a pojemność”. I Lancia o tym wie. Podstawowy silnik benzynowy ma 1.4l i dwie odmiany - 120KM oraz 140KM. Obie sÄ… doÅ‚adowane, ciche, osiÄ…gajÄ… „setkÄ™” poniżej 10 sekund i najlepiej czujÄ… siÄ™ na wysokich prÄ™dkoÅ›ciach obrotowych – zadowolÄ… zdecydowanÄ… wiÄ™kszość osób. Zużycie paliwa jak na takÄ… moc wypada caÅ‚kiem nieźle, bo nawet w tym mocniejszym motorze Å‚atwo zmieÅ›cić siÄ™ w 9-10l/100km. JeÅ›li chcecie jeździć naprawdÄ™ szybko, to jednym z dwóch wyjść jest wybór doÅ‚adowanej jednostki 1.8l, która osiÄ…ga aż 200KM. Jeździ niesamowicie, ale za to cenÄ™ ma strasznÄ…. Do tego za podobne pieniÄ…dze można mieć diesla 1.9l, podwójnie doÅ‚adowanego i tylko 10KM sÅ‚abszego – to jest te drugie wyjÅ›cie. JeÅ›li zależy wam na motorze wysokoprężnym i na zachowaniu choć części oszczÄ™dnoÅ›ci w banku, to możecie siÄ™ skusić na podstawowy silnik 1.6l Multijet o mocy 105KM. Nie jest może cenowÄ… okazjÄ…, ale w tym modelu to najtaÅ„sze rozwiÄ…zanie, które jeździ dość dobrze. Warto jednak nieco dopÅ‚acić do wersji 120-konnej. Jeździ lepiej.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechaÅ‚ do „Pimp My Ride” i wyjechaÅ‚a Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewÄ…tpliwie oryginalna, jakoÅ› do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Lancia Delta III Hatchback Seria 1