Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback Seria 1 1.8 Turbojet 16V 200KM 147kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Współczesny trend to: „duża moc, mała pojemność”. I Lancia o tym wie. Podstawowy silnik benzynowy ma 1.4l i dwie odmiany - 120KM oraz 140KM. Obie są doładowane, ciche, osiągają „setkę” poniżej 10 sekund i najlepiej czują się na wysokich prędkościach obrotowych – zadowolą zdecydowaną większość osób. Zużycie paliwa jak na taką moc wypada całkiem nieźle, bo nawet w tym mocniejszym motorze łatwo zmieścić się w 9-10l/100km. Jeśli chcecie jeździć naprawdę szybko, to jednym z dwóch wyjść jest wybór doładowanej jednostki 1.8l, która osiąga aż 200KM. Jeździ niesamowicie, ale za to cenę ma straszną. Do tego za podobne pieniądze można mieć diesla 1.9l, podwójnie doładowanego i tylko 10KM słabszego – to jest te drugie wyjście. Jeśli zależy wam na motorze wysokoprężnym i na zachowaniu choć części oszczędności w banku, to możecie się skusić na podstawowy silnik 1.6l Multijet o mocy 105KM. Nie jest może cenową okazją, ale w tym modelu to najtańsze rozwiązanie, które jeździ dość dobrze. Warto jednak nieco dopłacić do wersji 120-konnej. Jeździ lepiej.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechał do „Pimp My Ride” i wyjechała Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewątpliwie oryginalna, jakoś do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 roku
Pojemność skokowa 1742 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Lancia Delta III Hatchback Seria 1