Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback Seria 1

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1979-1999 oraz ponownie w latach 2008-2014. Delta, a szczególnie jej I generacja zdobyła wielką popularność głównie dzięki sukcesom rajdowym. Nagrodzona tytułem Samochodu Roku 1979. Na jej licencji powstał szwedzki Saab 600. 13 lat po wycofaniu z rynku Delty II, Lancia reaktywowała słynny modelu, wypełniając nim lukę wśród kompaktów w swej ofercie. Delta III aspirowała do grupy premium w segmencie C, ale nie zdołała nawiązać do dawnej popularności. W 2014 roku zniknęła z rynku, w związku z częściową likwidacją marki Lancia.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechaÅ‚ do „Pimp My Ride” i wyjechaÅ‚a Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewÄ…tpliwie oryginalna, jakoÅ› do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz

Lancia Delta III Hatchback Seria 1 – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4520 mm
Szerokość 1797 mm
Wysokość 1499 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 465 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~GUN-freedom
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 2.0 Multijet 16V 165KM 121kW
Silnik- jeden z 2 koncernów, który potrafi robić diesle. Niemcy już nie potrafią więc będzie zakaz diesli włoskich i francuskich... no wiecie "ekologia"- ;-). VW przegrał konkurencję w dziedzinie diesli więc nikt nie będzie diesli robił. Design- schowajcie się powoziciele pastuchów, octavii i woźnice golfów XXXX generacji. Design zewnętrzny i wew. Delty III nie jest osiągalny na deskach kreślarskich Helmutów z księgowości VAG. Nie chcę poniżać Waszego gustu porównując osiągnięcia "niemieckiej motoryzacji" z Alfą 159 czy Brerą i to pod względem designu jak i techniki/mechaniki. Jest jeszcze jakiś silnik VAG, który potrafi dożyć 150tys km?
4,6
~Msz
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Lancia to samochód dla bardzo małej grupy odbiorców w Polsce.Niestety większość dalej żyje w przekonaniu ,że nienieckie auta są najlepsze i bezawaryjne.To mit. Włoskie samochody się po prostu nie psują jeżeli są odpowiednio serwisowane. Moją Lancią jeździ żona ale dużo frajdy sprawia mi kiedy sam się nią przejadę.To samochód z duszą,niebanalny,wyróżniający się z tłumu,przyciągający spojrzenia,dający mnóstwo frajdy z jazdy.Świetnie wyposażony i bezawaryjny.Wszystkie negatywne opinie to prawdopodobnie trolle lub samochody poskładane z trzech innych.
4,4
~kotybar
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.6 Multijet 16V 120KM 88kW
Lancia Delta to całkiem przyjemny samochód. Zawsze miałem japońskie auta, a ostatnio skusiłem się na Włoszkę. Wizualnie pojazd bardzo ponadczasowy. Jako 10 lenie auto nie odbiega od najnowszych trendów motoryzacyjnych i "nie trąci myszką". Jest to dobra opcja dla tych, którzy w niewielkim budżecie chcą nowoczesnego designu. Nie znalazłem innego samochodu z 2012 roku, który miałby świeżość designu w roku 2023.
Åšrednie spalanie dla Lancia Delta III Hatchback Seria 1
7,4 – 9,6
l/100 km
5,9 – 7,3
l/100 km
10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.6 Multijet 16V 105KM 77kW
Jestem bardzo spokojnym kierowcą, i jadąc normalnym tempem jestem w stanie zejść spokojnie 0,5l/100km jadąc tym samym tempem co ktoś inny, więc proszę nie martwić się jak nie uda się wykręcić podobnych rezultatów (wskazówka - jazda na zbyt niskich obrotach nie jest wcale ekonomiczna, i jeździłem głównie na oponach - Yokohama blue earth czy jakoś tak, które podejrzewam, że mają niski opór). Oleje 5w-30 - jak fabryka przykazała, do pałowania może i coś innego by się bardziej sprawdziło, ale do normalnej jazdy jest ok. Skrzynia biegów manualna 6 (PCC 635 bodajrze), rocznik 2012 (o tyle istotne, że jak się nie mylę w 2011 roku zwiększyli nieco ciśnienie wtrysku, kilka Nm jest więcej, i w teorii powinno to wpłynąć pozytywnie na spalanie). Moje trzy i pół roku z Deltą nieco dały mi obrazu co służy a co nie niższemu spalaniu w tym modelu. 1. Auto musi być porządnie rozgrzane, zimą spalania mniejszego niż 6,2 nie udało mi się zrobić (cykl mieszany), w dłuższych trasach (a to auto się do tego nadaje, ) 2. Jakość paliw ma znaczenie (do ok. 400ml /100) - przy czym nie mówię tu o paliwach premium 3. Klima też dodaje kilka setek - ale nie po to ona jest, żeby nie korzystać jak jest upał 4. Przy stałej prędkości ok. 90km/h bez zatrzymywania się można zejść poniżej 4l nawet z kompletem pasażerów 5. Delta nie odczuwa aż tak bardzo wyższych prędkości jak inne porównywalne samochody z którymi miałem do czynienia (WV Golf 8 1,6 diesel 115km, Astra 2018r. 1,6 diesel 125km), ale przy stałej 160 km/h 6,5 - 7litrów spali 6. Spalanie do 3-ciego biegu nie jest jakieś wybitne, od 4-go do 6-go jest już bardzo dobrze 7. Od 1,5 tys obrotów auto ładnie się zbiera, więc nie trzeba zbyt często redukować, najlepsza wydajność bliżej 1,8 - 1,9 tys. obr. W Oplu do porównania trzeba było dużo częściej zmieniać biegi (a moc wyższa przy wyższych obrotach) 8. Lancia znacznie lepiej się prowadzi od wyżej wymienionych - więc często nie trzeba hamować przed zakrętami, gdzie np. golf czuł by się mocno niekomfortowo Spalanie średnie z jednego tankowania (ok.1000km), przeważnie wahało się między 5,6, a 6,3 l/100. Na krótkich odcinkach po mieście skakało powyżej 7,5, a w trasie przy sprzyjających warunkach spada nawet poniżej 4 -rech
7,4
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 2.0 Multijet 16V 165KM 121kW
Delta III 2.0 (163KM) najniższe spalania ma przy spokojnej jeździe do 120km/h (np. drogi wojewódzkie-krajowe). Ale już autostrada czy "S" gdzie droga zachęca do jazdy powyżej 130km/h spalenie nie będzie niższe niż 7,2l/100. Mnie się nie udało mimo płynnej jazdy. Średnia długodystansowa nie spada poniżej 7,6L. Średnia mieszana czasem w okolicach 7,2-7,4L ale mniej nie będzie.
7,1
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
trasa przy normalnej jeździe zgodnie z przepisami 6,3-6,5 l , krótkie trasy zimą ok 8l, autostrada przy przy prędkości 130-140 wychodzi ok 7 l, silnik naprawdę ma wysoką kulturę pracy ciągnie naprawdę fajnie.
Lancia Delta III Hatchback Seria 1