Szukaj

Informacje o Lancia Delta I 2.0 HF Integrale 16V Evo 4WD 211KM 155kW 1993-1994

Lata produkcji: 1993 – 1994
Segment: Niższa klasa średnia
Model niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1979-1999 oraz ponownie w latach 2008-2014. Delta, a szczególnie jej I generacja zdobyła wielką popularność głównie dzięki sukcesom rajdowym. Nagrodzona tytułem Samochodu Roku 1979. Na jej licencji powstał szwedzki Saab 600. 13 lat po wycofaniu z rynku Delty II, Lancia reaktywowała słynny modelu, wypełniając nim lukę wśród kompaktów w swej ofercie. Delta III aspirowała do grupy premium w segmencie C, ale nie zdołała nawiązać do dawnej popularności. W 2014 roku zniknęła z rynku, w związku z częściową likwidacją marki Lancia.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechał do „Pimp My Ride” i wyjechała Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewątpliwie oryginalna, jakoś do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz
Produkowany od 1993 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 211 KM (155 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lancia Delta I