Szukaj

Informacje o Kia XCeed Crossover Facelifting 1.5 T-GDi 140KM 103kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

XCeed to czwarty model z rodziny Ceedów. Charakteryzuje siÄ™ powiÄ™kszonym przeÅ›witem, dodatkowymi osÅ‚onami nadwozia i charakterystycznymi elementami stylistycznymi. Model ten ma by bezpoÅ›rednim konkurentem dla modeli takich jak Ford Focus Active, czy Volkswagen Golf Alltrack.

Nowy Kia XCeed

Cena od: 111 500 PLN
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1482 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 253 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Krzysztof
Kia XCeed
Crossover Facelifting 1.5 T-GDi 140KM 103kW
Zgrabny ,poręczny samochód , z wad mogę wymienić - niestety spory apetyt na paliwo w mieście ( 9,5-10 l/100km) poza tym przy jeździe powyżej 60-70 km/h zaczyna być słyszalny szum opon. Dziwna jest konstrukcja wycieraczek, przednie można podnieść dopiero w trybie serwisowym, więc np. żeby przeczyścić pióra w lecie z paprochów , w zimie ze śniegu , lodu , trzeba się nieco nagimnastykować, bo w tym trybie serwisowym wycieraczki ustawiają się pionowo na szybie, przy okazji szurając paprochami bądź lodem po szybie. Z tylną podobnie , zupełnie nie można podnieść , najwyżej około 15 stopni nad szybą, a nie ma trybu serwisowego. No i jeszcze jedno , odbija się kokpit w przedniej szybie w pewnych warunkach oświetleniowych. Generalnie jest to jednak samochód, który można polubić, gdyby nie nadmierny szum opon , który pojawia się już przy 60km/h , byłoby bardzo dobrze. Samochód mam 2 miesiące i przejechane 1100km
3,4
~H.H
Kia XCeed
Crossover Facelifting 1.5 T-GDi 140KM 103kW
Zacznę może od tego, że jeśli miałbym coś poprawić w tym aucie to wyciszenie od prędkości powyżej 120-130km/h, uciążliwy szczególnie hałas toczenia kół, szumy wiatru czy odgłosy silnika na całkiem przyzwoitym poziomie. Dodatkowo pozycja za kierownicą zawsze coś nie tak czuć to dopiero w trasie . Piano black wszędzie z lewa z prawa i wszędzie rysy ryski tragedia . Spalanie jazda eco i mamy bardzo dobry wynik jednak jazda nawet nie szybka sprawia ze te auto łyka pochlania paliwo szczególnie w mieście . Ergonomia multi -media na dobrym poziomie . Bagażnik jak na klasę auta odpowiedni . skrzynia ma laga lubi szarpnąć .Uklad jezdny dobry taki wypośrodkowany .
4,9
~Piotr
Kia XCeed
Crossover Facelifting 1.5 T-GDi 140KM 103kW
Czekałem z oceną aż zrobię kilka tysięcy dotrę silnik ,sprawdzę osiągi.Samochód w którym ciężko znaleźć większe wady chociaż idealnych rzeczy nie ma. Zalety to prowadzenie ,silnik dynamika,spalanie ,ergonomia.Jeżeli miałbym się doszukiwać minusów to trochę mała tylna szyba ale z kamerà cofanie jest ok.
Kia XCeed Crossover Facelifting