Szukaj

Informacje o Kia Stinger Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Auta sportowe

Podstawową jednostką jest czterocylindrowy silnik wyposażony w turbosprężarkę, generujący 255 koni mechanicznych oraz 353 niutonometrów momentu obrotowego. Dla tych o bardziej sportowym zacięciu producent przygotował V6 twin turbo o mocy 365 koni mechanicznych. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje pojazdowi wyposażonemu w mocniejszą jednostkę jedynie 5,1 s.

Powagosław

Panie i Panowie: koreańskie Maserati. To nie złośliwość, tym bardziej, że Kia nie kryje się z włoskimi inspiracjami. Tak czy inaczej, ważny krok dla marki, która szuka swojej tożsamości, pukając do drzwi piętro wyżej w samochodowej hierarchii.

~Powagosław
Luzacjusz

Efektowne, choć nie wiem, czy świat jest na to gotowy. Z drugiej strony, z 15 lat temu mało kto wierzył, że Koreańczycy w ogóle są w stanie produkować samochody godne jakiejkolwiek uwagi. Na wieść o GT z fabryki Kii pewnie umarlibyśmy ze śmiechu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 255 KM (188 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik

Wybrane oceny

4,5
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Auto bardzo fajne , zmieniam co kilka lat i mam już nieco doświadczenia innych marek , świadomie mogę powiedzieć ,że Kia zrobiła b dobre auto. Czytając opinie innych użytkowników nie można obiektywnie kierować się ich spostrzeżeniami jeśli auta są z drugiej ręki ,a czasem i nawet często w przypadku Stingera są to auta powypadkowe , uszkodzone , które były naprawiane , ponieważ naprawa każdego rozbitego auta wiąże się z tym ,że nie będzie to nigdy tak sprawne jak fabryczne , parametry wszystkich elementów mogą odbiegać od właściwie zaprojektowanych przez producenta elementów konstrukcyjnych takich jak b. precyzyjne części układów przeniesienia napędu itd. Jeśli ktoś ma auto od nowości i traktował je tak jak powinno się użytkować wg zaleceń książkowych auta potrafią robić po setki tys km bez żadnych usterek. Oczywiście dot .to wszelkich pojazdów wszelkich marek. Ja użytkując auta nowe żadne nigdy mnie nie zawiodło , nat. te które miałem w swojej historii a były z drugiej ręki zawsze wychodziły sprawy z nieodpowiednim ich użytkowaniem od olejów słabej jakości , filtrów przez inne błędy jak niedoważenie kół, zła geometria , przy których zawsze zmuszony byłem naprawy , korekcji tych podzespołów a i tak czasem nie pomagało. Nie mam na myśli ,że auta używane są złe, ale czasem nie dają prawdziwego obrazu jak bardzo auto jest usterkowe . Wracając do Kii Bardzo zadowolony z Kia Stinger 2.0 2018r, 255km 80 tys przebieg.
3,8
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Kupiłem jako nowość w zasadzie dla wyglądu i wyposażenia za relatywnie normalne pieniądze. Oko moje i innych nacieszone i to byłoby na tyle. Drugi raz nie kupię. Auto aspiruje do marki premium, ale wiele pozostawia też obsługa w serisach KIA, jeszcze muszą się nauczyć, że klient zostawiający sporo pieniędzy jest bardziej wymagający.
4,9
~dd2018
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Całokształt oceniam na 9/10. Minus za to, że nie trzyma serii i parametrów producenta ( 6sek 0-100km/h) Komfort, wyciszenie, stylistyka a przede wszystkim wyposażenie 10/10. Koreańczycy zrobili taki samochód jakiego szukałem. Gran Turismo
Kia Stinger Liftback