Szukaj

Informacje o Kia Stinger Liftback

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta sportowe

Za stylistykę Stingera odpowiada zespół europejskich stylistów z centrum designu Kia we Frankfurcie, kierowanym przez Petera Schreyera. Zadanie, jakie otrzymali polegało na opracowanie projektu auta o ekspresyjnej stylistyce i zachęcające do długiej podróży.

Udało stworzyć się samochód w stylu gran turismo o dynamicznym wyglądzie, który prowokuje do szybkiej jazdy. Wystarczy spojrzeć na przednią część nadwozia, gdzie widzimy szereg stylistycznych elementów wcale nie będących jedynie atrapami - np. otwory w zderzaku mające dostarczać powietrze do chłodzenia hamulców, reflektory o nieregularnym kształcie (światła LED), czy dwa małe wloty powietrza na masce silnika.

czytaj więcej
Powagosław

Panie i Panowie: koreańskie Maserati. To nie złośliwość, tym bardziej, że Kia nie kryje się z włoskimi inspiracjami. Tak czy inaczej, ważny krok dla marki, która szuka swojej tożsamości, pukając do drzwi piętro wyżej w samochodowej hierarchii.

~Powagosław
Luzacjusz

Efektowne, choć nie wiem, czy świat jest na to gotowy. Z drugiej strony, z 15 lat temu mało kto wierzył, że Koreańczycy w ogóle są w stanie produkować samochody godne jakiejkolwiek uwagi. Na wieść o GT z fabryki Kii pewnie umarlibyśmy ze śmiechu.

~Luzacjusz

Kia Stinger Liftback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,25 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4831 mm
Szerokość 1869 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2906 mm
Rozstaw kół - przód 1596 mm
Zwis przedni 831 mm
Zwis tylny 1095 mm
Prześwit 130 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1001 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 925 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 940 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1433 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1392 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1114 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 406 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 964 mm
Wysokość bagażnika 627 mm
Szerokość bagażnika 1304 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 710 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1055 mm
Maksymalna ładowność 416 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Auto bardzo fajne , zmieniam co kilka lat i mam już nieco doświadczenia innych marek , świadomie mogę powiedzieć ,że Kia zrobiła b dobre auto. Czytając opinie innych użytkowników nie można obiektywnie kierować się ich spostrzeżeniami jeśli auta są z drugiej ręki ,a czasem i nawet często w przypadku Stingera są to auta powypadkowe , uszkodzone , które były naprawiane , ponieważ naprawa każdego rozbitego auta wiąże się z tym ,że nie będzie to nigdy tak sprawne jak fabryczne , parametry wszystkich elementów mogą odbiegać od właściwie zaprojektowanych przez producenta elementów konstrukcyjnych takich jak b. precyzyjne części układów przeniesienia napędu itd. Jeśli ktoś ma auto od nowości i traktował je tak jak powinno się użytkować wg zaleceń książkowych auta potrafią robić po setki tys km bez żadnych usterek. Oczywiście dot .to wszelkich pojazdów wszelkich marek. Ja użytkując auta nowe żadne nigdy mnie nie zawiodło , nat. te które miałem w swojej historii a były z drugiej ręki zawsze wychodziły sprawy z nieodpowiednim ich użytkowaniem od olejów słabej jakości , filtrów przez inne błędy jak niedoważenie kół, zła geometria , przy których zawsze zmuszony byłem naprawy , korekcji tych podzespołów a i tak czasem nie pomagało. Nie mam na myśli ,że auta używane są złe, ale czasem nie dają prawdziwego obrazu jak bardzo auto jest usterkowe . Wracając do Kii Bardzo zadowolony z Kia Stinger 2.0 2018r, 255km 80 tys przebieg.
4,4
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Przed zakupem miałem kupić Vw Arteona przdliftowego, który wygląda jak milion dolarów, ale w środku passat i jeździ jak passat a wykończenie gorsze miejscami niż w VW Golfie Highline. Tutaj mamy bez kompromisów wyposażenie premium w Standardzie. Samochód robi piorunujące wrażenie na zewnątrz jak i wewnątrz, tylko ludzie nie mają jaj żeby takie auto kupić, choć na żywo wszyscy się zachwycają. Wielu rezygnuje niestety ze względu na trochę mały bagażnik jak na tak duże auto i słabe opcje finansowania tego auta przez KIA. Samochód dla ludzi bez kompleksów, którzy nie chcą iść na kompromisy i chcą mieć dużo auta w aucie a nie tylko znaczek. Teściu ma z tego samego rocznika BMW 520d sedan i za każdym razem jak go odwiedzam chce się Stingerem przejechać. To chyba dobra rekomendacja fana BMW , który jeździ tymi autami od 15 lat.
4,5
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
5/5 W tej cenie nic lepszego nie kupisz. Kupiłem auto używane 2 letnie. Jeżdżę od 9 miesięcy. Przejechałem 30 tys. km. Auto wyglądem może się równać z supercars. W 2017 najlepszy wygląd na rynku w tej klasie. W 2022 jest już dużo ładnie narysowanych aut, ale Stinger cały czas wyróżnia się na drodze. Jest ich na tyle mało, że ciągłe przykuwa uwagę. Nawet ostro rysowane BMW wydają się przy Stingerze płaskie. Niby wygląd to kwestia gustu, ale wiele osób myśli podobnie. Nie da się przejść obojętnie. Ludzie robią sobie z nim zdjęcia, pytają. Mechanicznie i Elektronicznie u konkurencji lepiej, ale za dużo większe pieniądze. To lepiej w mojej opinii nie uzasadnia dołożenia 50-80 tys. bo tyle mniej więcej Stinger jest tańszy, a od konkurencji odbiega jedynie detalami. Żadne auto nie dało mi tyle frajdy z jego posiadania co Stinger. Zdecydowanie jestem zadowolony z zakupu.
Kia Stinger Liftback