Szukaj

Informacje o Kia Sorento III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W Sorento III zastosowano kilka rozwiązań stylistycznych znanych z prototypu Kia Cross GT z 2013 roku. Podobnie jak w przypadku modelu drugiej generacji, za projekt samochodu odpowiedzialny był główny designer Kii, Peter Schreyer. Pod względem konstrukcyjnym, Sorento III spokrewniona jest z modelami Carnival i Sedona, z którymi dzieli płytę podłogową. Auto jest trochę większe od Sorento II: o 95 mm dłuższe (4780 mm), rozstaw osi – większy o 80 mm (2780 mm); jest też o 15 mm niższe (1685 mm).
czytaj więcej
Powagosław
Land Rover Discovery dla ubogich? Tak nazywano Sorento II. Model numer trzy jakby dojrzalszy, bardziej przemyślany i mniej krzykliwy. A przy tym ciągle praktyczny – w środku oferuje naprawdę dużo miejsca. ~Powagosław
Luzacjusz
Sam nie wiem. Niezły na pierwszy rzut oka, choć nie wygląda tak świeżo jak Sorento II, szczególnie na tle swojego poprzednika. Do tego ten słusznych rozmiarów, przysadzisty kuper a la Kim Kardashian. Jest z mojej strony sympatia, ale na coś więcej jeszcze nie czas. ~Luzacjusz

Kia Sorento III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,54 m
Długość 4800 mm
Szerokość 1890 mm
Wysokość 1670 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1690 mm
Rozstaw osi 2780 mm
Rozstaw kół - przód 1628 mm
Rozstaw kół - tył 1639 mm
Zwis przedni 945 mm
Zwis tylny 1075 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2067 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 320 l
Kąt natarcia 16,9 stopnie
Kąt rampowy 18 stopnie
Kąt zejścia 21 stopnie
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Całokształt

Wybrane oceny

4,9
~Wojciech
Kia Sorento III
SUV Facelifting 2.2 CRDi 200KM 147kW
Fajne autko, z chip fabryczny na ok. 240KM, skrzynia 8AT wyrabia duży moment ponad 500 Nm. Może nie przyspiesza od zera jak inne suvy z 3.0 (7s) ale jak już ma 80/100km/h to przejazd przez autostrady zwłaszcza DE czysta przyjemność przy obroty 2 ,5tyś max, średnie spalanie z Poznania do Berlina z powrotem ~ 8 ON. (3 x w miesiąc jadę tą trasę). Wcześniej miałem Optime, ale chciałem coś wyższego, no i 2.2 nie bierze oleju, a optima 1.7 przy autostradowych rajdach brała jak skoda poprzednia:( 1 litr na trasa do Berlina :( W DE prędkości głównie 170-190. Sorento GT ma wszystko w opcji. Mam teraz 45tyś przejechane, nic się nie dzieje, brakuje tylko startu spod bramek poniżej 9s, a potem to auto jedzie jak niemieckie.
4,8
~Marcin
Kia Sorento III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW
Jestem zadowolony z zakupu, jak i cała moja rodzina, a szczególnie dzieci, które szukają okazji do siedzienia na 3 rzędzie. W 3 miesiące przejechałem 7000 km- Zakopane, Mazury, Podlasie. Wyjazdy rodzinne tym autem to przyjemność. Duże, przestronne, bezpieczne auto. Do tego zwinne i całkiem dobrze przyśpiesza. Świetne światła drogowe LED. Wybrałem je z uwagi na 7 rząd siedzeń oraz to że amerykański organizacja testująca uznała je za jedno z bezpieczniejszych aut (www.iihs.org) TOP SAFETY PICK+ (podobnie jak volvo xc90). Po prostu spokojniej jadę zwykłymi drogami, mijając młodych szalonych w BMW w jednym z bezpieczniejszych aut, które dodatkowo wazy około 2 ton. ( Kodiaq ma masę startową tylko 1450 kg). Jak wiadomo, lepiej jechać cięższym autem. Długa gwarancja -7 lat. Niska utrata wartości przez auto. W środku jest komfortowo.
4,5
~Maciej
Kia Sorento III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW
Posiadałem wersję GT Line, auto na prawdę fajne dla większej rodziny, szerokie fotele, wielki bagażnik. Samo zawieszenie dość twarde w mojej wersji i samochód potrafił dość mocno skakać i bujać się na garbach poprzecznych... a piszę ten komentarz bo skradziono mi go miesiąc temu

Usterki Kia Sorento III

Liczba wpisów: 12
brak NIVOMATU
  • Kia Sorento III SUV Facelifting 2.2 CRDi 200KM 147kW 2018-2019
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 0
kia reklamuje że ma i sprzedaje w dodatkowym wyposażeniu nivomat - tj system samopoziomowania się tylnego zawieszenia. ten nivomat w sorento (a przynajmniej w moim i jeszcze kilku innych) NIE DZIAŁA tak jak powinien działać nivomat !!. na parokrotne zgłoszenie uwagi do serwisu i bezpośrednio do producenta dostałem odpowiedź od adwokata w imieniu Kia MotorsPolska że funkcją samopoziomującego się zawieszenia typu NIVOMAT nie jest utrzymanie zawieszenia w poziomie... a to bardzo ciekawe jest. i zaczyna śmierdzieć oszukiwaniem klientów ! p.s. nazwa nivomat jest zarezerwowana dla sachsa / ZF nie ma więc innej interpretacji jak właściciela patentu. to kto tu kłamie ?
4 komentarze
blad ukladu wydechowego
  • Kia Sorento III SUV 2.2 CRDi 200KM 147kW 2014-2017
  • układ wydechowy
  • 98 tys. km
Przy obiazeniu silnika i dluzszej jazdy wyskoczyl (po raz kolejny) blad z ikonka DPF "uklad wydechowy sprawdzic" Pierwszy blad wyskoczyl przy ok.60 000 km. KIA wymazala blad i dalej. Przy 90 000km ponownie ten sam blad (KIA ponownie wymazala blad). Nastepny byl przy 91 000km. Auto do KIA, wtedy po 2 dniach wymienili czujnik cisnienia. Przy ok.93 000km znowu ten sam bladm, wtedy KIA wymienila Turbosprezarke (Olej nie wymienili, filtrow nie wymienili-Profis) 3100€ wymiana na gwarancji. No i teraz przy 98800 km ponownie ten sam blad!!!!! Ciekawe co im teraz Komputer powie.... wymien klocki hamulcowe!!!??? Turbo bylo zatarte ale ukladu smarowania nie sprawdzili. Nie szukali nawet przyczyny zatarcia. Co moze jeszcze byc? DPF jest podobno czyste.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zacierający się szyberdach
  • Kia Sorento III SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW 2018-2019
  • instalacja elektryczna
  • 10 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Od dwóch lat mam problem z otwieraniem okna dachowego i jestem w serwisie dwa razy w roku tylko dlatego że nie jestem zwolennikiem jazdy z otwartym szybrem za każdym razem smarują jakimś szuwaksem i szyber chodzi jakiś czas dopóki nie wpadnę na pomysł otworzenia go i to jest trzecią następna porażka tego serwisu serwis ale.warszawska Lublin i porażka Kii tego modelu Sorento gt-line przebieg ok.40tys.km
Kia Sorento III SUV Facelifting