Kia Rio Sedan 1.4 - szczera skromność
Wyobraźcie sobie stereotypową szkołę. W stereotypowej szkole uczą się stereotypowi uczniowie. Jest gwiazda drużyny futbolowej, cheerleaderka, kujon...
Subkompaktowy model segmentu B produkowany od 2000 roku. Następca modelu Avella, a później także - modelu Pride. Rio od początku był autem międzysegmentowym (z pogranicza B i C), ale jego charakter zmieniał się na przestrzeni kolejnych generacji. Pierwsza debiutowała jako miejskie kombi, a później oferowano ją również w odmianie sedan. Druga (2005) i trzecia (2011) była hatchbackiem lub sedanem, natomiast czwarta, dostępna od 2017 roku jest sprzedawana tylko w wersji 5-drzwiowego hatchbacka. Dotychczas wyprodukowano prawie 4 mln egzemplarzy modelu Rio. Na rynkach azjatyckich znany też jako Kia Pride lub K2.
TAK(75%)
Zwraca na siebie uwagę nie tylko wyglądem, ale i ceną. Jedno i drugie godne starannej uwagi. Poza tym, cieszmy się, że Rio idzie wbrew modzie na miejskie auta o kształtach minivanów. Duży plus.
~PowagosławPoprzedniemu Rio najchętniej wsadziłbym dynamit w tyłek. Na tle nudziarskiego ostatnio segmentu B, nowy Rio to niemal dynamit sam w sobie. Rio brawo!
~Luzacjusz