Szukaj

Informacje o Kia Magentis II Sedan

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2000 roku. W ofercie koreańskiej marki zastąpił w Europie model Clarus. W Stanach Zjednoczonych znany jest pod nazwą Optima, a wprowadzono go w miejsce modelu Credos. Pierwsza generacja Magentis została zbudowana na bazie Hyundaia Sonaty, z którym auto dzieliło wiele komponentów. W 2004 roku samochód przeszedł face-lifting, a od 2005 roku oferowana jest jego druga generacja. W 2009 roku Magentis został poddany kolejnej modernizacji autorstwa nowego stylisty Kii, Amerykanina Petera Sheyera.
czytaj więcej
Powagosław
Odświeżony Magentis kojarzy się z Hondą Accord (z przodu) i Lexusem IS (z tyłu). Wzorce dobre, ale ostateczny efekt dość blady. Jedyny argument za głosem na tak, jest cena. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla niemieckiego emeryta. Gdybym nim był, kupiłbym dla siebie i dla brata. W końcu na starość odłożyłem trochę marek. Jawohl, Herr Reinhard? ~Luzacjusz

Kia Magentis II Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4735 mm
Szerokość 1805 mm
Wysokość 1410 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 810 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 479 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Krystian
Kia Magentis II
Sedan 2.7 V6 188KM 138kW
Kto nie spróbuje, ten niech żałuje. Nie będę więcej płacił za znaczek BMW czy inny z tzw. segmentu premium skoro Kia oferuje poza tylnym napędem to samo w dużo niższej cenie. Jeżeli mam doszukać się w tym samochodzie jakiś wad, to tak na poważnie ciężko jakiekolwiek znaleźć. Na pewno minusem będzie spalanie paliwa. Autem trzeba się nauczyć jeździć, aby automat niepotrzebnie nie redukował ciągle biegu, co powoduje wzrost apetytu na paliwo. Jest to doskonały samochód na dalekie podróże autostradowe.
4,8
~herbu
Kia Magentis II
Sedan 2.0 i 16V 145KM 107kW
Na plus przestronność, komfort, bezawaryjność, wyciszenie, rozplanowanie wnętrza, ergonomiczność, cena. Na minus zużycie paliwa, oraz lakier - mógłby być lepszy. Generalnie mogę śmiało stwierdzić, że Kia była dla mnie nie lada zaskoczeniem.Spodziewałem się prostego, plastikowego wnętrza, o nudnym designie, od takiego nudnego, japońskiego stylu. Jakże się myliłem - auto jest wykonane bardzo porządnie, we wnętrzu nic nie skrzypi, nie trzeszczy nie urywa się. Porządna robota. Materiały użyte wewnątrz również zasługują na bardzo wysoką ocenę. Po przejechaniu ćwierć miliona km prawie nie widać śladów użytkowania. Mechanicznie auto czerpie z japońskiej motoryzacji lat 90-tych. Jest to akurat bardzo duży plus, gdyż auta japońskie z tamtych lat słynęły z niezawodności. Kia potwierdza to w 100%. Niezawodnością bije na głowę całą motoryzację francuską, niemiecką, czy obecną japońską. Klasa. W przypadku Kia Magentis można mieć naprawdę wiele, za naprawdę niewiele.
4,8
~Andrew2611
Kia Magentis II
Sedan 2.5 i V6 24V 168KM 124kW
autko zrobione bardzo mocno i stabilnie nie jedno bmw zostaję na światłach a jakie nie pozorne następny samochód tak samo zostanę w rodzinie kia ale tym razem nowego kia opirus Amanti ;-) 3,8 litra motor
Średnie spalanie dla Kia Magentis II Sedan
9,0 – 12,4
l/100 km
6,8
l/100 km
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Przejechałem 7000 km. Jeżdżę spokojnie, raczej nie mam zacięcia rajdowego. Niestety nie mam komputera, ale każde tankowanie notuję. Najniższe spalanie na całym baku odnotowałem w trasie do Chorwacji (4 osoby + bagaż). Jechałem niezbyt szybko do 140 km/h. Spalił 5,8 l/100km. Najwyższe na A4 (130÷180 km/h) - spalił 7,8 l/100 km. Trasa mieszana jaką robię zazwyczaj (w tygodniu do pracy 10 km tam i 10 km z powrotem po mieście), weekendy trasa ok. 100 ÷ 150 km to spalanie ok. 6,75 l/100 km (ok. 10 podobnych tankowań). To chyba bez rewelacji bo to o jakiś 1 litr więcej niż obiecuje producent, ale z drugiej strony samochód ciężki 1,7 tony.
10,1
Kia Magentis II
Sedan 2.0 i 16V 145KM 107kW
Auto nie psuje się. Ceny części bardzo tanie, a używanie części prawie za darmo (dla przykłady komplet używanych foteli i boczków skórzanych w bardzo dobrym stanie - 250 zł). Części eksploatacyjne również w bardzo atrakcyjnych cenach - klocki hamulcowe 60 zł, zaciski 150 zł, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego 19 zł. Części dostępne bez większego problemu, choć w sklepie nieraz trzeba zamawiać niektóre części, bo to jednak nie VW, czy Audi.
7,1
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Mogloby byc lepiej u mnie pomiedzy 7 a 8L ale trzeba dodac ze mam DPF do ktorego nie kupuje jakis specjalnych plynow tylko "ciagnie" sobie z baku. Slyszalem ze po usunieciu DPF'a spalanie idzie w dol - ale na razie nie przetestowane gdyz wszystko dziala bez zarzutow wiec nic nie kombinuje.
Kia Magentis II Sedan