Szukaj

Informacje o Kia EV6

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kia EV6 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Kia EV6

Liczba ocen: 12
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

3,6
~Maciej
Kia EV6
Crossover 77.4 kWh 325KM 239kW
Jak dla mnie nie ma szału. Moc, moment obrotowy, wyciszenie i ogólny komfort to na pewno plusy. Auto irytuje ciągłymi usterkami, po przejechaniu 5000km zaczęły się stuki itd. Drugi raz rozjechała się zbieżność - po serwisie minął tydzień i znów kierownica jest przekręcona o 5 stopni przy jeździe prosto. W pierwszym roku uszkodzoną pompa chłodzenia baterii - ryzyko zapłonu, serwis naprawił za drugim podejściem, za pierwszym po tygodniu oddał zepsuty samochód. Jakość plastików we wnętrzu słaba, nagłośnienie premium d nie urywa. Nawigacja do niczego, brak bezprzewodowego android auto, słabo zrobiona wentylacja. Po 3 latach się rozstaniemy i nie będę tęsknił.
4,6
~Seba
Kia EV6
Crossover 77.4 kWh 325KM 239kW
Oceniam samochód wysoko względem modeli samochodów którymi jeździłem Wcześniej , nie robię żadnej reklamy ale obecnie przy kosztach utrzymania poprzednich samochodów , występujących problemów i wiecznych pobytach na serwisach marki premium . Z czystym sumieniem wystawiam celująca ocenę dla tego samochodu . Tym samym jest to moja prywatna opinia . Oczywiście wszyscy mówią ze infrastruktura tj. Ładowarek nie ma lub trzeba czekać . Owszem elektryk ma do siebie pewne mankamenty ale jakoś przez 2,5 miesiąca zrobiłem 11.500 kilometrów . A kosztowało mnie to 2000zl — ładowania. Dzięki i pozdrawiam
4,9
~Krzysztof
Kia EV6
Crossover 58 kWh 170KM 125kW
Przesiadłem się na EV6 z Lexusa. Użytkowałem wcześniej już wszystkie powszechne marki od niemieckich, francuskich po japońskie i amerykańskie łącznie ponad 40szt, limuzyny, sportowe, SUV-y, kabriolety, pickupy... Ten samochód zachwyca jednak pod każdym względem, zwłaszcza że prezentuje komfort wyższy od Lexusa czy Mercedesa klasy E za połowę ich ceny. Pierwszy najważniejszy wniosek dla niezdecydowanych to fakt że w chwili obecnej auto elektryczne w Polsce to tylko jako drugi pojazd w domu i w zasadzie tylko do jazdy wokół miejskiej. Po drugie dla posiadaczy własnego zasilania a najlepiej przy własnej elektrowni wiatrowej lub słonecznej, bo koszt ładowania na niektórych stacjach to odlot gdy ceny sięgają nawet 3,5zł za kWh. Kolejny ważny wniosek, to wybór wersji pojazdu czyli wielkości baterii. Otóż przy powyższych założeniach najlepszy wybór to 58kW z realnym zasięgiem w cyklu mieszanym ok. 320km. Wersja 77kW przejedzie w takim cyklu maksymalnie 380km. Wynika to ze średniego zużycia energii dla cięższej wersji i mocniejszego silnika, która jak sprawdziłem praktycznie wynosi minimum 2kWh na każde 100km. Czy warto więc płacić 20tys więcej za 60 km zasięgu i za 1 sek szybciej do setki? Moim zdaniem nie, zwłaszcza że przy ponad 100kg cięższym pojeździe o większej baterii, zauważalny będzie wpływ większej masy na prowadzenie auta w ciasnych zakrętach. Zanim nabyłem ten pojazd odbyłem jazdy próbne w 2021r. wszystkimi dostępnymi elektrykami na polskim rynku od mercedesa, forda, peugeota itd. Otóż żaden nie jest tak sprytnie zrównoważony pod względem jakości prowadzenia jak KIA i to nawet bliźniaczy Hyundai jest o wiele gorszy. Oczywiście są jeszcze gusta estetyczne o których się nie dyskutuje, ale żaden z wymienionych wcześniej ( z wyjątkiem Hyundaia) nie ma instalacji 800V która zapewnia tak szybkie ładowanie DC, bo Porsche to przecież prawie trzykrotnie droższy wydatek. Ostatni wniosek: czy warto wydawać 300 a nawet 600tys zł za coś co można już mieć za 178tys? Tyle właśnie wydałem na drugi samochód miejski dla domu i to o bardzo ciekawym wyglądzie, przyzwoitych parametrach jezdnych i wystarczających gabarytach oraz komfortowych warunkach podróżowania. Oczywiście kto bogatemu zabroni wydać więcej, ale czy warto, skoro za 5 lat kolejne wynalazki mogą całkowicie odmienić nasze obecne doświadczenia motoryzacyjne przy nieuniknionej utracie wartości pojazdu używanego.
Kia EV6