Wybór jest prosty - jeśli osiągi mają być naprawdę dobre, to lepiej od razu ustawić się w kolejce po benzynowy motor 3.6 284KM. Do oszczędności mu daleko, ale przynajmniej paliwożerność wynagrodzi dźwiękiem. Z kolei, jeśli ważniejsze jest zużycie paliwa, to w ofercie jest jeszcze 200-konny diesel. Męczy się trochę w tym aucie, ale przynajmniej oszczędzi portfel.
Spadkobierca legendarnego Willysa pozostaÅ‚ prawdziwÄ… terenówkÄ…. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na dziaÅ‚kÄ™. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest maÅ‚o praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale wÅ‚aÅ›nie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.
~Powagosław
JeÅ›li nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci siÄ™ z obcisÅ‚ymi jeansami ze skórzanÄ… naszywkÄ… na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicÄ™. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.
Spadkobierca legendarnego Willysa pozostaÅ‚ prawdziwÄ… terenówkÄ…. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na dziaÅ‚kÄ™. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest maÅ‚o praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale wÅ‚aÅ›nie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.
~PowagosÅ‚awJeÅ›li nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci siÄ™ z obcisÅ‚ymi jeansami ze skórzanÄ… naszywkÄ… na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicÄ™. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.
~Luzacjusz