Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler III Terenowy Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW 2011-2018

Lata produkcji: 2011 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Wybór jest prosty - jeśli osiągi mają być naprawdę dobre, to lepiej od razu ustawić się w kolejce po benzynowy motor 3.6 284KM. Do oszczędności mu daleko, ale przynajmniej paliwożerność wynagrodzi dźwiękiem. Z kolei, jeśli ważniejsze jest zużycie paliwa, to w ofercie jest jeszcze 200-konny diesel. Męczy się trochę w tym aucie, ale przynajmniej oszczędzi portfel.
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2018 roku
Pojemność skokowa 2776 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 410 Nm przy 200-3200 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 94 x 100 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeep Wrangler III Terenowy Facelifting