Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler I

Lata produkcji: 1987 – 1995
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz

Jeep Wrangler I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Jeep Wrangler I

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Janek
Jeep Wrangler I
Terenowy 2.5 i 121KM 89kW
Bardzo wytrzymaly samochodzik(takze rajdy), silnik 2,5mimo reduktora to troche za malo jak na klase extream..., jednak na szosie prowadzi sie dosc przyjemnie. W moim modelu mam problem z ukladem kierowniczym, a dokladniej z przewodem ktory doprowadza olej do wspomagania.Tlumaczyc to mozna dosc ostra(naprawde)eksplatacja, jednak fakt pozostaje faktem. Mimo wymiany calej rurki musze uszczelnic cala strefa, moze to pomoze. Minusem Wranglera jest dosc wysoki koszt czesci zamiennych, np. po rajdzie musialem wymienic sprzeglo za ponad 2tys zl, nie mowiac juz o wspomnianym wyzej problemnie z ukladem kierowniczym. Podczas rajdu mialem mala krakse, samochod kory wyciagalem z calym impetem rabnal mnie w tyl, naszczescie duza czesc zamortyzowalo kolo... koszt naprawy - uszkodzen jest naprawde niewiele to ponad 6,5 tys zl. naszczescie istnieje takie cos jak ubezpieczenie. No ale reasumujac to przyjemnosc z jazdy i podwyszszony poziom adrenaliny gwarantowane!!!(w serwisie takze)
4,4
~slawomirm@jld.com.pl
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.0 i 184KM 135kW
Co tu mówić trzeba mieć nie pokolei w głowie żeby go kupić.Jest niezbył ładny i przestarzały. Spalasz 2 dychy na 100, Dzieciaki mają ciasno, pies na kolanach Żony, wieje, huczy wiatr od 50km/h i w koleinach tańczysz, wymijają Cię Cieniasy, i generalnie wszyscy którzy Wrangów nie mają Cię za wiejskiego dupka śniącego sen o Ameryce. Trudno , może tak jest, Ameryki nie lubię, Wranga będę miał do końca Życia. A miałem ze 30 samochodów. Jest The best.
3,5
~krzysztof.milewski@bze.com.pl
Jeep Wrangler I
Terenowy 2.5 i 121KM 89kW
Jest to samochód dla ludzi lubiących jazdę w terenie ,a nie po asfalcie, nie nadaje sie na jedyny samochód w rodzinie, JEEP Wrangler jest dużą zabawką dla dużych chłopców którą naprawde trudno się znudzić , nadaje się do jazdy ekstremalnej po małych przeróbkach, do turystycznej w wersji JEEP+przyczepka
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler I
14,4 – 19,1
l/100 km
20,0 – 22,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

28,7
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Silnik to stara paliwożerna jednostka R6 na gaźniku. Jeżdżąc na 3 biegu utrzymując obroty ok 1.5k spali 20. Jeżdżąc dynamiczniej przy 2k obrotów na 3 biegu spalanie 25 litrów. Mam butlę 40l za kanapą, na pełnym zbiorniku (ok. 33litry) zrobiłem maksymalnie 140km - ale to było pyrkanie a nie jazda XD. Zimą z zapiętym przednim mostem i bawiąc się na śniegu jak wszyscy jechali 40km/h - ja 70-80km/h butla wystarczyła na niecałe 80km jazdy XD. YJ stoi na 33x10.5 AT. zJeepy juz tak mają, że kochają pić hehe. Wszystko wynagradza jazda w sezonie, bez dachu i drzwi ;) nawet kierowcy z aut za pół bańki zawieszają wzrok z uśmiechem na twarzy :). Stary klasyczne Jeep na resorach.Komfort -0/10. Spalanie 0/10. Bezawaryjność 8/10. Frajda 20/10.To mój drugi YJ - pierwszy 2.5 to była porażka. Jeżdziłem 4.0 kolegi w automacie - za nowy silnik do tego małego czołgu. 4.2 - zero prędkości, maksimum wrażeń :D
20,3
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Pomińmy ten detal na gaz go nie przerobie bo jestem zwolennikiem tego co zrobiła fabryka wiec trzeba lać aby jeździć. Na pewno opony dużo zmieniają spalanie i komfort! W terenie nie bywa tzn ciężkim bo po lesie się pojeździło ale nic wymagającego.
19,3
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.0 i 184KM 135kW
I w warsztacie i na stacji benzynowej płacę i płaczę...
Jeep Wrangler I