Szukaj

Informacje o Jeep Renegade

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz

Jeep Renegade – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Jeep Renegade

Liczba ocen: 125
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

3,3
~bili68
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
To auto to porażka.Po dwóch latach użytkowania jestem zawiedziony.Tydzień po zakończeniu gwarancji zaczęło stukać w zawieszeniu.W serwisie dowiedziałem sie ,że w tym modelu i w Compasie to norma.Poprzednio jeżdziłem Chevroletem Captivą i to po wertepach 9 lat ,nawet gumki ,żadnej nie wymieniłem.Pierwsza usterka odpadał lakier pod klapa bagażnika I rok eksploatacji( samochód kupiony w serwisie. w serwisie ten lakier naprawiali 3 tygodnie ,mimo zapewnień to nie lakier tylko zaprawka.Kamera na przedniej szybie zasłania światła na krzyżówkach.Spalanie jak smok 8,3 litra na silniku 1,0.Mały zbiornik na płyn do spryskiwaczy.Słabe światła przednie.NO i serwis strasznie drogi .Odradzam serwis w Gorzowie WLKP.Jedno oszustwo i drożyzna.Po 30 tys km wymieniłem sam filtry i olej ,okazało sie ,że w serwisie nie wymienili filtra kabinowego i powietrza ,a skasowali za tą usługę
4,6
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Świetny samochód zwracający uwagę otoczenia. Jest to zarówno świetny samochód do miasta jak i w trasę (dla 2 osób jest wręcz idealny) . Renegade jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, aczkolwiek trzeba się do niego troszkę przyzwyczaić. Jazda przez pierwsze kilometry może wydawać się trochę dziwna, ze względu na specyficzną skrzynie biegów. Skrzynia ta sprawia na początku wrażenie mało dynamicznej: spowolnione ruszanie, dziwne zachowanie przy wyprzedzaniu, dziwnie trzymanie obrotów silnika. Jednak po przyzwyczajeniu się do tej skrzyni samochodem można jeździć dynamicznie kwestia wprawy. Na pochwałę zasługują tutaj systemy bezpieczeństwa takie jak lane assist a w szczególności system awaryjnego hamowania ( sprawdzone, działa świetnie aczkolwiek nie polecam ustawień wczesny, przy bardziej dynamicznej jeździe jeździe może bardziej przeszkadzać jak pomagać ). Podstawowy system nagłośnienia w jeepie jest bardzo dobry, osoby które negują go prawdopodobnie mają źle ustawione ustawienia (fabryczne ustawiania audio faktycznie nie są perfekcyjne, lecz po 15 minutach zabawy z ustawieniami muzyka gra świetnie). Wnętrze samochodu jest ładnie wykonane, a elementy bardzo dobrze spasowane nic nie skrzypi wszystko super. Ta mała ciężarówka niestety nie pali tak mało w mieście pali koło 10L natomiast w trasie koło 8 uśredniając ACZKOWIEK wlekąc się bardzo spokojnym tempem (85-100) na trasie ustanowiłem rekord spalania 5,9 L /100km. Widoczność jest stosunkowo dobra jednak duże słupki mogą czasem przysłonić pieszego a nawet inne auto. Klimatyzacja 2 strefowa działa fenomenalnie auto jest chłodne już po 2 minutach w lato przy 28 stopniach na zewnątrz. Wielkim plusem są rówież czujniki parkowania które włączają się same bez żadnych guzików lub włączeniu wstecznego, jak to w większości modeli aut. Jeep od razu po zauważeniu przeszkody sygnalizuje nam o tym. Kolejną zaletą są świetne światła ledowe nie dość że wyglądają nieziemsko to widoczność jest perfekcyjna. Podsumowując jest to samochód godny polecenia, osobiście kupiłbym go raz jeszcze, w szczególności polecam wersje limited z paroma dodatkami.
3,8
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Fajne stylowe auto - nie psuje się ale ma kilka wad - a może właściwie cech które potrafią denerwować. Ogólnie bardzo wygodne zawieszenie - rewelacja, wygodne fotele dla dużych ludzi :), dużo miejsca w kabinie ale bagażnik - porażka - duże zakupy w markecie i - brak miejsca. box na dach? dla 2 metrowego goryla z długimi łapami inaczej potrzebna drabinka :( Kupiłem ze względu na wrażenia z jazdy - przebił wszystko podczas jazd próbnych ( suzuki, VW, skoda, seat) - ale dzisiaj nie kupił bym już tego auta - za mały bagażnik i nie nadaje się do spokojnej jazdy - jak ciśniesz to ok, jak chcesz spokojnie jechać to każdy próg zwalniający 1 i ciągle wachlujesz biegami :(

Raporty spalania Jeep Renegade

Liczba raportów: 161
Średnie spalanie dla Jeep Renegade
6,7 – 11,3
l/100 km
6,5 – 7,2
l/100 km
8,8 – 13,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Jeep Renegade
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Jestem zadowolony. Użytkuję wersje LIMITED z USA. Założyłem jedyną dobrą instalacje BRC do tego silnika. Nie jest najtansza ale spisuje sie znakomicie. Spalanie podane na założonych kołach 18 cali. Auto dosc dynamiczne, ciekawie spisuje sie 9 biehowy automat. Amerykanska wygoda za rozsadna cenę. Wrazenia z jazdy autem bezcenne, odczucie w srodku jakbysmy prowadzili 3x wiekszego suva z usa. Silnik o dosx dużej pojemności, bez turbo wiec niewysilony i nie ma sie co psuc. Dzieki duzej pojemności, praca automatu jest tez gladka, fajny moment obrotowy i sporo koni. Jak na amerykanskie auto przystalo reakcja na gaz jest nieco dłuższa niz w europejskich Ecoboostach. Auto najlepiej sprawdza sie przy codzidnnym spokojnym i dostojnym cruisingu po ulicach miasta. Ilosc miejsca w srodku jest ok. Bagażnik moglby byc wiekszy. Jednak moim wczesniejszym autem byla skoda superb combi - stad prawdopodobnie ciezko mi teraz dogodzic pod wzgledem bagaznika. Styl prowadzenia i poczucie za kierownica bez porownania do europejskich nudnych passatów, octavii czy innych renault. Auto ma.charakter
10,8
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Niestety bak znika bardzo szybko, jestem negatywnie zaskoczony. Miasto w korkach zimą (Kraków) to nawet 15l. Autostrada - prędkość 140km/h to 9,5-10l. Spokojna jazda na drogach wojewódzkich trzeba liczyć 7,5l. Rekord najniższego spalania to 6,1l (z komputera), ale to przy praktycznie zerowym ruchu (późny wieczór), lato, puste auto, drogi lokalne, przepisowa jazda mocno dziadkowa, zero wyprzedzania i prędkość max. 80km/h
11,0
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Konfiguracja skrzyni biegów i silnika pozostawia wiele do życzenia. Od 1 do 4 biegu silnik wykręca się na obroty przy spokojnym przyśpieszaniu, a hamowanie silnikiem na manualu z góry do 5 jest ok, a na 4 obroty w górę i to już nie jest hamowanie silnikiem.
Jeep Renegade