Szukaj

Informacje o Jeep Compass II SUV Plug-In

Lata produkcji: 2020 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Oprócz ewolucji samego modelu Compass, jest on również nastÄ™pcÄ… Jeepa Patriot, który przy okazji poprzedniej generacji byÅ‚ oferowany równolegle. JeÅ›li chodzi o kwestie stylistyczne, w samochodzie wykorzystano elementy designu zastosowane wczeÅ›niej w modelach Grand Cherokee (IV generacji) oraz nowym Cherokee. Compass zostaÅ‚ zbudowany na nowej, zmodyfikowanej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej GM Fiat Small Platform, którÄ… dzieli m.in. z Fiatem 500X oraz Jeepem Renegade.

Nowy Jeep Compass toruje drogÄ™ kolejnym wersjom, które bÄ™dÄ… dostÄ™pne w nadchodzÄ…cych miesiÄ…cach tego roku. Samochód zapewnia wiele możliwoÅ›ci, oferujÄ…c ponad 70 systemów bezpieczeÅ„stwa, bogaty wybór silników i Å‚atwy dostÄ™p do najnowszych technologii. Szeroka paleta kolorów i możliwość wyboru wnÄ™trza pozwala kierowcy na dopasowanie samochodu do jego potrzeb.

czytaj więcej
Powagosław

Compass daje nadzieje na ciekawÄ… rywalizacjÄ™ w tej klasie. Prezentuje siÄ™ bardzo atrakcyjnie i co najważniejsze, już na pierwszy rzut oka widać, że hasÅ‚o „crossover” nie musi znaczyć „bezbronny w terenie”.

~Powagosław
Luzacjusz

Tzw. „Jeep z nieprawego Å‚oża”, niczym w „Grze o tron”, zostaÅ‚ najwyraźniej uznany za peÅ‚noprawnego czÅ‚onka rodziny. Po jego dziwacznym kostiumie z pierwszej generacji nie ma już Å›ladu. Nie jest to może epokowa stylizacja (Grand Cherokee siÄ™ kÅ‚ania), ale w koÅ„cu godna Jeepa.

~Luzacjusz

Jeep Compass II SUV Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,07 m
Długość 4394 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2033 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1874 mm
Wysokość 1645 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1649 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Prześwit 201 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1239 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Wysokość bagażnika 691 mm
Szerokość bagażnika 979 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 609 mm
KÄ…t natarcia 16 stopnie
KÄ…t rampowy 18 stopnie
Kąt zejścia 32 stopnie

Usterki Jeep Compass II

Liczba wpisów: 34
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 8
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
2 komentarze
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 3
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
Oprogramowanie pojazdu
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
System audio wraz z panelem dostępowym do ustawień pojazdu działa makabrycznie wolno, zawiesza się i samoczynnie resetuje, aplikacje tracą połączenie z dostępem do sieci, mapy nawigacji Tomtom łączą się z siecią kiedy chcą- niestety kiedy ja chciałem to one akurat nie. Unijne nowości jak start&stop trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu silnika ale żeby było co robić to jakiś "specjalista" postanowił również w ten sam sposób zaprogramować kontrolę pasa ruchu. Ktoś kto jej nie wyłączy to może przekonać się jak wyglądają przydrożne rowy bo ingerencja jest tak znaczną że ciężko prowadzić auto nawet jadąc idealnie prosto. Problem z łącznością bluetooth w więcej niż z jednym autem posiadającym funkcje uconnect. Po prostu konflikt urządzeń dzięki tak wspaniałemu oprogramowaniu. Co do elektroniki silnika jest tak zestrojona że auto może mieć i nawet 300KM ale zestrojone do miasta - brak mocy dzięki elektronice i przebiegu map wtrysku- dno! Nie próbujcie włączać się szybko do ruchu bo to co się dzieje o nawet nie turbo dziura a turbo pochłaniacz mocy, który chwilowo hamuje auto a to grozi co najmniej kolizją.
Jeep Compass II SUV Plug-In