Szukaj

Informacje o Jeep Compass II SUV

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Oprócz ewolucji samego modelu Compass, jest on również następcą Jeepa Patriot, który przy okazji poprzedniej generacji był oferowany równolegle. Jeśli chodzi o kwestie stylistyczne, w samochodzie wykorzystano elementy designu zastosowane wcześniej w modelach Grand Cherokee (IV generacji) oraz nowym Cherokee. Compass został zbudowany na nowej, zmodyfikowanej płycie podłogowej GM Fiat Small Platform, którą dzieli m.in. z Fiatem 500X oraz Jeepem Renegade.

Nowy Jeep Compass toruje drogę kolejnym wersjom, które będą dostępne w nadchodzących miesiącach tego roku. Samochód zapewnia wiele możliwości, oferując ponad 70 systemów bezpieczeństwa, bogaty wybór silników i łatwy dostęp do najnowszych technologii. Szeroka paleta kolorów i możliwość wyboru wnętrza pozwala kierowcy na dopasowanie samochodu do jego potrzeb.

czytaj więcej
Powagosław

Compass daje nadzieje na ciekawą rywalizację w tej klasie. Prezentuje się bardzo atrakcyjnie i co najważniejsze, już na pierwszy rzut oka widać, że hasło „crossover” nie musi znaczyć „bezbronny w terenie”.

~Powagosław
Luzacjusz

Tzw. „Jeep z nieprawego łoża”, niczym w „Grze o tron”, został najwyraźniej uznany za pełnoprawnego członka rodziny. Po jego dziwacznym kostiumie z pierwszej generacji nie ma już śladu. Nie jest to może epokowa stylizacja (Grand Cherokee się kłania), ale w końcu godna Jeepa.

~Luzacjusz

Jeep Compass II SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4394 mm
Szerokość 1819 mm
Wysokość 1605 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1647 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Prześwit 216 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 996 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 978 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1440 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1399 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1374 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1250 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1693 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 438 l
Kąt natarcia 15,8 stopnie
Kąt rampowy 21,8 stopnie
Kąt zejścia 30,8 stopnie
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(55%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~Konrad
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass to przyzwoity KOMPAKTOWY SUV. Pomimo swojego wyglądu, nie zajmuje na parkingu więcej miejsca niż większość samochodów (poza kompaktami czy samochodami miejskimi). Samochód użytkuję od roku, od nowości. Jest całkiem komfortowy, przestronny wewnątrz i dobrze wygląda. Całkiem dobrze sprawuje się podczas jazdy w mieście lub w niedaleką trasę. Nie mniej jednak, samochód nie jest idealny do jazdy po autostradzie lub do jazdy w dalsze trasy. Spalanie na autostradzie jest bardzo złe (około 12 litrów przy prędkości 140-150km/h), optymalnie jest jechać 130km/h (spalanie 8-9l/100km). Spalanie w mieście (średnie, z niewielkimi korkami, liczone z okresu około pół roku) około 11 litrów, natomiast spalanie w trasie (70-90km/h, stała prędkość i spokojna jazda) to około 5l/100km. Jak na SUVa, nie jest świetnie, ale nie jest też źle. Posiadam wersję z silnikiem 1.4 i 9-cio stopniową skrzynią biegów. Ten układ sprawdzi się dla osób, które wolą podróżować spokojnie, bez konieczności wyprzedzania wszystkich i wszystkiego. Skrzynia biegów pracuje trochę powoli, najgorzej jest gdy potrzebne jest gwałtowne przyśpieszenie. Od wciśnięcia gazu do dechy do jakiejkolwiek reakcji silnika mija dobre 0.5-1s. Samochodu trzeba się trochę nauczyć żeby pewnie nim kierować. Na pewno brakuje mu trochę mocy, ale jeśli jeździmy w granicach prawa i nie traktujemy ulicy jako toru wyścigowego, dla większości kierowców powinno to wystarczyć. Samochód nie jest przeznaczony do szybkiej i dynamicznej jazdy. Z pewnością sprawdzi się dla osób z niewielką rodziną (2+2) lub dla par z psami / dla par lub singla. Mimo mojego zadowolenia z samochodu, nie polecam go do kupna przez większość osób. Ten samochód mimo wszystko jest chyba skierowany do węższej grupy odbiorców, natomiast można znaleźć lepszych kandydatów za te same pieniądze.
3,9
~Maciej CYU
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Samochód ma przebieg 19 tys km. Samochód bardzo sprawny w mieście. Duży prześwit więc przy wycieczkach wakacyjnych nie trzeba martwić się o polne drogi. Na plus zaskoczył mnie układ kierowniczy i zawieszenie. Spasowanie elementów poprawne. Fajne kolory ja uzytkuje Spitfire Orange. Wygląd samochodu może się podobać. Skrzynia biegów manualna działa poprawnie. W wersji Limited fajne systemy wspomagające z czujnikiem martwego pola i Cross traffic Alert. Co irytuje? System rozrywki, wiecznie zacinający się ekran, brak fizycznych przycisków do podgrzewania kierownicy i foteli(Grozi to wręcz spowodowaniem wypadku na trasie). Samochód ma za słaby silnik i jazda powyżej 120 km stanowi problem. Samochód słabo przyspiesza w zakresach 120-140 a nawet wyprzedzenie TIRa 100-130 to manewr , który trzeba zaplanować. Nagłośnienie po 2 latach nosi ślady zużycia i już trzeszczy przy rozmowach przez tel.
3,1
~MZ
Jeep Compass II
SUV 2.0 MJD 140KM 103kW
Samochód jest ładny, dobrze się prowadzi i .... tyle :) system multimediów jest słaby: 1) ekran reaguje z opóźnieniem na dodknięcia. 2) wybieranie głosowe i komendy niby są po polsku ale dam sobie rękę uciąć że lektorem jest ktoś z białorusi :) 3) mamy podłaczone 2 telefony - ze 4 razy już samochód zgłupiał - albo podmienia ulubione numery pomiędzy telefonami alebo zupelnie je wycina i trzeba ustawiać na nowo 4) android auto działa jak nalezy (oczywiście po kablu) natomaist appka dostarczana przez Jeppa to całkowita porażka 5) osobiście wolę sterowac radiem z kierownicy - niestety jeep nie przewidział że ktoś chciałby miec mozliwośc zmiany ZAPROGRAMOWANYCH stacji - mozna tylko skakać po częstotliwościach Komputer pokładowy po zapaleniu się rezerwy przestaje pokazywac zasięg - wiem że wiele samochodów w tej chwili tak ma ale w dalszym ciągu uważam to za minus Serwis( carserwis) od 9mcy ściaga mi zepsutą od nowości matą grzewczą fotela kierowcy - myslę że to pokazyje profesjonalizm obsługi Dużo ( albo więcej niz bym chciał) pali. Podsumowując - po 2 latach odliczam już dni do momentu w którym będę się mógl z Compasem rozstać.
Średnie spalanie dla Jeep Compass II SUV
7,3 – 12,9
l/100 km
5,7 – 7,7
l/100 km
15,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,3
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Auto zaledwie 32 tys km już poleciał aktywator systemu multiair auto nie odpaliło, wymiana na mój koszt s serwisie 5200 plus 360 zł robota, Spalanie kosmiczne 15 litrów od początku, jazda głównie autostrady 140 nie więcej. Miasto zimą zdążyło się ponad 20 litrów. Przy tak małym i wolnym silniku benzynowym to tragikomedia. Jeepowi nie udała sie ta jednostka, na serwisie mówili mi że pali tyle dlatego że ma manualną skrzynię biegów i źle dobraną turbinę. Cieszę się że pozbyłem się tego auta. Jeśli ktoś chce ten model odradzam 1.4 - 140 koni manual z napędem na przód.
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)

Usterki Jeep Compass II

Liczba wpisów: 33
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 8
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
1 komentarz
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 3
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
Oprogramowanie pojazdu
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
System audio wraz z panelem dostępowym do ustawień pojazdu działa makabrycznie wolno, zawiesza się i samoczynnie resetuje, aplikacje tracą połączenie z dostępem do sieci, mapy nawigacji Tomtom łączą się z siecią kiedy chcą- niestety kiedy ja chciałem to one akurat nie. Unijne nowości jak start&stop trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu silnika ale żeby było co robić to jakiś "specjalista" postanowił również w ten sam sposób zaprogramować kontrolę pasa ruchu. Ktoś kto jej nie wyłączy to może przekonać się jak wyglądają przydrożne rowy bo ingerencja jest tak znaczną że ciężko prowadzić auto nawet jadąc idealnie prosto. Problem z łącznością bluetooth w więcej niż z jednym autem posiadającym funkcje uconnect. Po prostu konflikt urządzeń dzięki tak wspaniałemu oprogramowaniu. Co do elektroniki silnika jest tak zestrojona że auto może mieć i nawet 300KM ale zestrojone do miasta - brak mocy dzięki elektronice i przebiegu map wtrysku- dno! Nie próbujcie włączać się szybko do ruchu bo to co się dzieje o nawet nie turbo dziura a turbo pochłaniacz mocy, który chwilowo hamuje auto a to grozi co najmniej kolizją.
Jeep Compass II SUV