Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 270 KM (199 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 3000-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Całokształt - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Jan
Jeep Cherokee V
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Silnik 3.2 V6. Chwilę szukałem suva który nie kosztowałby dużo a dawał frajdę z jazdy, komfort i nadawał się do miasta i w teren. Odrzuciłem Audi Q5, GLC ze względu na cenę wyższą o jakieś 40-50%, Forestera bo był zbyt nudny, uterenowione Audi A4 Allroad też na cenę. Padło na Jeepa którego kokpit ma swoje lata, ale w dobie ekranów z każdej strony mnie właśnie przekonała jego "manualność". Samochód kupiłbym ponownie, przyjemność z jazdy w mieście, na trasie i terenie jest, V6 brzmi bardzo przyjemnie, komfort jest bardzo dobry, chociaż jeździłem wygodniejszymi samochodami. Na minus - wyciszenie, do 100 jest dobrze, do 130 przyzwoicie, powyżej 140-150 robi się trochę głośno, mocno słychać opory powietrza na tej masywnej sylwetce. Skrzynia biegów jest ogólnie raczej ospała, ale jak już ruszy to moc jest :)
3,1
~Adam Szkoda
Jeep Cherokee V
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Pomimo serwisowania w ASO po upływie okresu gwarancji silnik w tym samochodzie wytrzymał całe 32000km. Na tą chwilę silnik najprawdopodobniej nadaje się tylko do wymiany - pęknięte tłoki. Auto ma niecałe 3 lata i przebieg 32000km. Dealer, FCA, Stellantis nie są nawet zainteresowani zbadaniem silnika z jakiego powodu przy tak niskim przebiegu doszło do tak poważnych uszkodzeń. Dodam, że zleciłem wykonanie opinii rzeczoznawcy - biegłemu sądowemu który orzekł że nie miałem wpływu na zniszczenie silnika. Wiem, że takie rzeczy się zdarzają, ale koncern powinien chcieć wiedzieć dlaczego, przecież montują je w innych modelach swoich samochodów. Proponują mi wspaniałomyślnie standardową komercyjną naprawę - najprawdopodobniej wymianę silnika ponieważ w ASO tłoki do tego samochodu nie są dostępne!!!!!!!!!!!!!!!!!. Więc polecam ten samochód dla osób, które nie planują przejechać nim więcej niż 32000km, lub stać ich wymieniać silnik co taki przebieg. Żenada.
4,6
~malgor
Jeep Cherokee V
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Fajne, sprytne, nieduże auto (Trialhawk). Kapitalne w mieście i terenie, przeciętne w trasie. Słaba obsługa multimediów. Świetnie współpracuje z Iphone, kiepsko z androidem. Nieintuicyjne strojenie bardzo dobrego radia. Zanakomite, bardzo wygodne fotele z idiotycznym samowłączającym się podgrzewaniem (bez możliwościwyłączenia tego systemu). Bardzo dynamiczny silnik ze sporą turbodziurą. Akceptowalne spalanie i niestety mały zasięg (za mały zbiornik).
Jeep Cherokee V Terenowy Facelifting