Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee II 4.0 i 4WD 190KM 140kW 1993-1999

Lata produkcji: 1993 – 1999
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1974 roku. Jeden z najsłynniejszych aut w swojej klasie, jeden z niewielu, które sukces rynkowy w Ameryce powtórzyły również w Europie. Pierwsza generacja Cherokee oznaczona symbolem SJ, spokrewniona ze starszym modelem Wagoneer, była pełnowymiarowym SUV-em. Kolejne, choć nosiły tę samą nazwę, były mniejsze: XJ (1984-2001), KJ (2002-2007) i KK (2008-2013). Trzecią i czwartą generację modelu oferowano w USA pod nazwą Liberty. Od 2014 roku dostępna jest generacja piąta przygotowana wspólnie przez Chryslera i Fiata.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1993 do 1999 roku
Pojemność skokowa 3960 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~norA
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
Jak na auto amerykańskie zaskakująco mały (tworzony m.in. z myślą o Europie), jak na auto terenowe - po prostu rewelacyjny! Jeśli kręci Ciebie Wrangler i jazda czasami także poza utwardzonymi trasami, ale Ciebie na niego nie stać, a jednocześnie chcesz auto do jazdy na co dzień, lecz nie tak duże jak Grand Cherokee, to Cherokee (XJ) jest prawdopodobnie dla Ciebie... Proty, zwrotny, praktyczny z bardzo dobrym napędem 4x4 i pancernym układem napędowym - jeden z najlepszych Jeepów (ostatnia konstrukcja w historii AMC) + aut terenowych świata! Auto chyba nie do zjechania...zawiezie Ciebie chyba wszędzie! Diesla TD omijać szerokim łukiem - padaczka na jaką to auto nie zasługuje!
4,1
~Piotrek1980
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
ogólnie jest dobrze; bardzo prosta konstrukcja nie do zdarcia, prowadzi się przyjemnie, wygląda klasycznie, w terenie wprost niesamowite - współczesne terenówki-bulwarówki miękną przy nim, to poza asfaltem pokazuje na co go stać, nawet spalanie można zaakceptować, aha NIE POLECANE WERSJE Z DIESLEM
4,3
~Piotr_Classic
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
Za niewielkie pieniądze otrzymuje się prawie kultowe auto, które nie boi się bezdroży ani trasy. Lecz podkreślam jeszcze raz do tego samochodu tylko 4.0 z automatem najtrwalszy. Przestronne nadwozie z małym minusikiem za przestrzeń z tyłu. Trzeba być świadomym spalania. Bardzo trzeba uważać na stan techniczny egzemplarza jaki ma się zamiar zakupić, bywają sztuki po prostu zajeżdżone i silikonem łatane.

Usterki Jeep Cherokee II

Liczba wpisów: 8
Jeep Cherokee II