Szukaj

Informacje o Jeep Avenger SUV 1.2 E-Hybrid 100KM 74kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 205 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michał84
Jeep Avenger
SUV 1.2 E-Hybrid 100KM 74kW
Jeżdżę tym samochodem od kilku tygodni i zadowolenie nie mija. Po aktualizacji oprogramowania, ze stycznia dużo pozytywnych zmian: 1. Wszystkie wspomagacze wyłączamy przytrzymują fizyczny przycisk od asystentów jazdy. Prosto i skutecznie. 2. Zmiana trybów jazdy przynosi znaczące zmiany w działaniu hybrydy i rekuperacji. Na eko rekuperacja działa bardzo mocno, na sport niezauważalnie. 3. Wolne przejścia na ekranie głównym (taka dziwna animacja) zlikwidowane teraz działa bardziej intuicyjnie jak w smartfonie. 4. Zmiana na parkingu między D i R jest błyskawiczna, wcześniej była zwłoka. Jeśli ktoś pisze że ten samochód jest słaby, że ma kiepskie osiągi itp. to znaczy, że chyba nim nie jeździł ;-) Świetny samochód, przyjemniejszy od VW T-cross,, Toyota Yaris, Suzuki itp. Sprawdzałem wszystkie. Najbardziej przekonuje bardzo wygodną obsługą, jak ktoś nie lubi tabletów nie trzeba wogóle dotykać ekranu bo są fizyczne przyciski, a radio obsłużymy z kierownicy. Same ekrany i grafiki wysokiej rozdzielczości i bardzo minimalistyczne. Wielkość ekranów duża ponad 10 cali - wygląda to bardzo dobrze zwłaszcza za kierownicą. Sama kierownica rozmiar, grubość wieńca, mięsiste wykończenie, spłaszczony dół i wygląd - najlepsze w klasie. Nic w tym samochodzie nie pika i nie brzęczy jak np. w Kia - o ile po rozruchu naciśniemy fizyczny przycisk wyłączający wspomagacze.
Jeep Avenger SUV