Szukaj

Informacje o Jeep Avenger SUV

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Jeep Avenger SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4084 mm
Szerokość 1776 mm
Wysokość 1528 mm
Rozstaw osi 2562 mm
Prześwit 195 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 360 l
Kąt natarcia 20 stopnie
Kąt rampowy 20 stopnie
Kąt zejścia 32 stopnie

Oceny Jeep Avenger SUV

Liczba ocen: 10
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Michał84
Jeep Avenger
SUV 1.2 E-Hybrid 100KM 74kW
Jeżdżę tym samochodem od kilku tygodni i zadowolenie nie mija. Po aktualizacji oprogramowania, ze stycznia dużo pozytywnych zmian: 1. Wszystkie wspomagacze wyłączamy przytrzymują fizyczny przycisk od asystentów jazdy. Prosto i skutecznie. 2. Zmiana trybów jazdy przynosi znaczące zmiany w działaniu hybrydy i rekuperacji. Na eko rekuperacja działa bardzo mocno, na sport niezauważalnie. 3. Wolne przejścia na ekranie głównym (taka dziwna animacja) zlikwidowane teraz działa bardziej intuicyjnie jak w smartfonie. 4. Zmiana na parkingu między D i R jest błyskawiczna, wcześniej była zwłoka. Jeśli ktoś pisze że ten samochód jest słaby, że ma kiepskie osiągi itp. to znaczy, że chyba nim nie jeździł ;-) Świetny samochód, przyjemniejszy od VW T-cross,, Toyota Yaris, Suzuki itp. Sprawdzałem wszystkie. Najbardziej przekonuje bardzo wygodną obsługą, jak ktoś nie lubi tabletów nie trzeba wogóle dotykać ekranu bo są fizyczne przyciski, a radio obsłużymy z kierownicy. Same ekrany i grafiki wysokiej rozdzielczości i bardzo minimalistyczne. Wielkość ekranów duża ponad 10 cali - wygląda to bardzo dobrze zwłaszcza za kierownicą. Sama kierownica rozmiar, grubość wieńca, mięsiste wykończenie, spłaszczony dół i wygląd - najlepsze w klasie. Nic w tym samochodzie nie pika i nie brzęczy jak np. w Kia - o ile po rozruchu naciśniemy fizyczny przycisk wyłączający wspomagacze.
4,9
~Michał
Jeep Avenger
SUV 1.2 GSE T3 100KM 74kW
Zdecydowanie pozytywna opinia za całokształt Mimo obaw związanych z opiniami na temat silnika 1.2 Purtech przy przebiegu 35 tys w nie cały rok po dwóch serwisach olejowych i kontroli paska rozrządu silnik nie zużywa oleju i zaskakuje kulturą pracy praktycznie nie słychać jego pracy wewnątrz
4,9
~Tom
Jeep Avenger
SUV 1.2 GSE T3 100KM 74kW
Porządne, zwinne auto do miasta , autostrady i bezdroża.
Jeep Avenger SUV