Szukaj

Informacje o Jaguar XJ VII X351 Sedan LWB Facelifting 3.0 V6 306KM 225kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Auta luksusowe
2-litrowy silnik benzynowy w potężnej limuzynie? To o dziwo może się sprawdzić. 240KM wystarczy to żwawego napędzania auta, choć trzeba przyznać, że motor lubi wysokie obroty. Następny silnik to już widlasta ósemka, która najlepiej pasuje do XJ. Ma genialny dźwięk i zapał do pracy już od najniższych obrotów. Co ciekawe - we flagowej limuzynie można mieć też diesla 3.0D. Może i nie brzmi jak benzynowe V8, jednak 275KM powoduje, że podczas wciskania pedału gazu w podłogę człowiekowi robi się po prostu słabo.
czytaj więcej
Powagosław
Jaguar nie chce już być konserwatywną marką i swój klasyczny styl zamienia na świeżość i nowoczesność. Nowoczesność kontrowersyjną, ale nawet nobliwi Brytyjczycy muszą iść z duchem czasu. Nikt nie zaprzeczy, że duch nowego XJ, tak na zewnątrz, jak i wewnątrz robi kolosalne wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Czyli XF nie był jednorazowym wybrykiem. Nowy XJ wiele wyjaśnia. Pewnie to piękny i doskonały samochód, ale już niepiękny Jaguar. Mnie żal. Śpieszmy się kochać te stare „Jagi”, bo coraz szybciej odchodzą. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 306 KM (225 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Jaguar XJ VII X351 Sedan LWB Facelifting