Szukaj

Informacje o Jaguar XF II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu (oznaczenie wewnętrzne: X260). Stylistycznie Jaguar XF II jest rozwinięciem koncepcji swojego poprzednika, choć wygląd zewnętrzny przywołuje skojarzenia z mniejszym Jaguarem XE. Od technicznej strony auto jest całkowicie nową konstrukcją, będącą swoistym, ostatecznym zakończeniem koligacji marki z Fordem. Jaguar XF powstał na nowej platformie podłogowej iQ Modular Platform. Samochód zmniejszył też odrobinę swoje wymiary – od XF pierwszej generacji jest o 7 mm krótszy oraz 3 mm niższy.
czytaj więcej
Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Jaguar XF II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Jaguar XF II

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować ten model z pierdzikiem 4 cylindrowym, to już lepiej jakiegoś passata z TSI.
4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się bardzo przyjemnie, jest wygodne i sprawia całkiem dużo frajdy na zakrętach.
4,5
~Jakub T.
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Czuć luksus i klasę jednak jak na taką markę jest dużo niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsca. Spasowanie materiałów na wysokim poziomie. Jednakże po dłuższym zaznajomieniu się z samochodem wiem, że gdybym teraz go zamawiał, dobrałbym go z innymi elementami. Ale jeśli ktoś chce się wyróżnić spośród wielkiej Niemieckiej trójki, to myślę, że śmiało można pomyśleć nad tym samochodem. Technologicznie (większość jako wyposażenie dodatkowe) jest prawie taki sam. Jednak tutaj niestety jest dopłata za nazwę "Jaguar". Ale na ulicy robi niemałe wrażenie.
Jaguar XF II