Produkowany od roku 2015 Jagauar XE to model segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Jest dla marki powrotem, po 5-letniej przerwie od zakończenia produkcji modelu X-Type (którego następcą jest XE), do aut segmentu D. Jaguar XE powstał, w przeciwieństwie do poprzednika, na platformie podłogowej konstrukcji Jaguara – Jaguar iQ platform (a nie, jak X-Type, którego zbudowano na płycie Forda Mondeo). Samochód zaprojektował szef designerów Jaguara, Ian Callum. Wykorzystano w nim, jako pierwszym modelu marki nową, zaprezentowaną w prototypie C-X17, konstrukcję aluminiową.
czytaj więcej
Jaguar rzuca wyzwanie niemieckiej trójcy w tym segmencie i to wyzwanie rzucone zostało bardzo pięknym samochodem. Drapieżnym z przodu, bardzo delikatnym i eleganckim z profilu. Udane natarcie Jaguara.
~Powagosław
Aż ciśnie się na usta suchar: brałbym jak komornik telewizor. Brałbym, ale tak z pragmatyzmem i świadomością, że to po prostu dobry i ładny wóz, a nie wielki i legendarny Jaguar. Jaguara w tym Jaguarze jest najwięcej w emblemacie na grillu. Poza tym to popularne auto ekskluzywnej kiedyś marki.
Jaguar rzuca wyzwanie niemieckiej trójcy w tym segmencie i to wyzwanie rzucone zostało bardzo pięknym samochodem. Drapieżnym z przodu, bardzo delikatnym i eleganckim z profilu. Udane natarcie Jaguara.
~PowagosławAż ciśnie się na usta suchar: brałbym jak komornik telewizor. Brałbym, ale tak z pragmatyzmem i świadomością, że to po prostu dobry i ładny wóz, a nie wielki i legendarny Jaguar. Jaguara w tym Jaguarze jest najwięcej w emblemacie na grillu. Poza tym to popularne auto ekskluzywnej kiedyś marki.
~Luzacjusz