Szukaj

Informacje o Jaguar S-Type

Lata produkcji: 1998 – 2008
Segment: Wyższa klasa średnia
Luksusowy model należący do wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany w latach 1998-2008. Historia samochodu sięga lat 60. ubiegłego stulecia, gdy pierwsze wersje limuzyny stworzono na bazie modelu Mark II. S-Type stylistycznie nawiązuje właśnie do swoich odpowiedników sprzed blisko półwiecza. Model powstał na platformie podłogowej Forda oznaczonej symbolem DEW. S-Type okazał się sporym sukcesem komercyjnym Jaguara, przez dziesięć lat sprzedano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Jego następcą jest model XF.
czytaj więcej
Powagosław
Malkontenci zawsze narzekali, że taki nobliwy, ale prawda jest taka, że na widok tego wozu, każdy zatrzymywał wzrok z zazdrością. S-Type skupia w sobie większość doskonałych cech Jaguara. Klasyczna, elegancka linia i komfort niespotykany nawet w większości innych aut tego segmentu. ~Powagosław
Luzacjusz
Może i nie do końca w moim typie, ale szacunek należy się temu kotu jak psu buda. Tyle dostojności i kunsztowności nie mieli chyba nawet wszyscy Bondowie razem wzięci. No dobra, Sean Connery. S-Type w swojej klasie to taki Sean Connery wśród filmowych agentów 007. ~Luzacjusz

Jaguar S-Type – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Jaguar S-Type

Liczba ocen: 99
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Wyciszenie + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Krzysztof
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Samochód z duszą dla osoby, która nie chce jeździć kolejnym nudnym dupowozem. W moim przypadku jest to przedlift 2000r. w automacie. Z największych wad należy wymienić elektronikę, dostęp do nowych części (głównie elektronika) i przede wszystkim dostęp do ogarniętych mechaników. Również jakość wnętrza nie powala na kolana. Mimo tych wad jestem w nim zakochany. Jazda S-typem to prawdziwa przyjemność, a zapach wnętrza to wisienka na torcie. Nie polecam kupować za ostatnie pieniądze, bo to kapryśny samochód, o który trzeba dbać i robić wszystko na bieżąco.
4,9
~roberton
Jaguar S-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 200KM 147kW
Zgadzam się po całości z przedmówcami. Auto z klasą, bardziej płynie jak jedzie, świetne wyciszenie, przy symbolicznej stówie mogę szeptem rozmawiać, przez cztery lata eksploatacji wymieniłem tylko akumulator, wnętrze świetnie wykończone (mam chyba rzadki kolor karoserii - jasnoniebieski!) jasne skóry, żadnych śladów zużycia, cała elektryka bez zarzutu (a przecież w tym samochodzie prawie wszystko jest automatyczne!), nagłośnienie audio satysfakcjonujące pewnie i wyrobionego melomana, no i spalanie oktanów wcale nie takie duże, jak się niektórym mogłoby zdawać. Oby mi służył jak najdłużej! Pozdrawiam wszystkich posiadaczy, jesteśmy jak wielka , choć jak najbardziej elitarna, rodzina, co dobrze oddają wzajemne ukłony :) na drodze!
4,1
~Hope
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Auto bardzo dobre, dla ludzi którzy zastanawiaja sie czy warto kupić to odpowiadam że tak. Dostęp do części jest rzeczywiście mały ale jest duzo zamienników wiec nie ma problemu (chyba że ktos chce jezdzic tylko na oryginałach to wtedy juz jest problem) elektryka w aucie jest średniej jakości czesto wariuje, spalanie realne w silniku 3.0 dla ludzi którzy chcą czasem skorzystać z ilosci koni pod maska to poniżej 15l na 100km na pewno nie zejdziecie. Na pewno tez trzeba sie liczyć z tym że kilka razy w roku odwiedzicie warsztat, może to kwestia egzemplarzu ale wątpie bo wielu użytkowników na to narzeka. Szczerze mówiąc biorąc pod uwagę wszystkie plusy i minusy to wiecej jest jednak minusów niemniej jednak jest jeden wielki plus który rekompensuje wszystkie wady. Jeżeli auto stoi na fajnych felgach 18-19, szyby przyciemnione oraz stan wizualny doprowadzony do perfekcji to gdzie nie pojedziecie wszyscy sie beda patrzeć i to zalatwia wszystko. Dodam że w mojej opinii przedlifty czyli tam do 2002 roku bodajże nie sa warte uwagi ani to nie wyglada ani w srodku full opcji nie ma wiec jak ktos chce juz s-type to polecam tylko polift czyli najlepiej 2003 rok i w górę.

Raporty spalania Jaguar S-Type

Liczba raportów: 114
Średnie spalanie dla Jaguar S-Type
10,1 – 15,0
l/100 km
8,2
l/100 km
8,2 – 20,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,8
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Spalanie benzyny przy dystrybutorze pokrywa się z tym na komputerze. Auto nie pali jak smok jak na taki silnik i masę pojazdu + automat. W trasie przy 120-130 9 litrów benzyny, przy 100-110 - około 8 litrów, ale nie sprawdzałem dokładnie. Przy autostradowej 140km/h na tempomacie 9.8l. Zatłoczone miasto, jazda z butem w podłodze około 16l. Ja jeżdżę głównie w mało zapchanym mieście i trochę po obrzeżach. Przy zwykłej, dynamicznej jeździe pali mi poniżej 13 litrów, więc jestem bardzo zadowolony ze spalania. Przy instalacji gazowej paliwo generuje koszty na poziomie auta segmentu C ze zwykłym silnikiem. Opony letnie 16/225/55.
11,7
Liczba komentarzy: 1
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Jestem posiadaczem S-type 3.0 automat tył napęd od około miesiąca. Spalanie zależy w dużej mierze od wielkości felg, szerokości opon, trybu jazdy i ciężaru buta - to każdy wie. Przetestowałem już 3 wielkości obręczy i... Jazda miejska: Warszawa, przede wszystkim godziny szczytu - dramatu chyba nie trzeba przedstawiać większości kierowców (dla szczęściarzy, którzy nie mieli tej przyjemności w skrócie - do pracy spod domu mam 49km - średni czas przejazdu to między 1:40 a 2:30 godziny w godzinach szczytu): felgi 18", opony 245x50 - spalanie około 16-17l/100km, felgi 17", opony 245x55 - spalanie 14-15 litrów, felgi 16", opony 205x55 - spalanie 10-12 litrów. Cykl mieszany: dojazd do Warszawy (około 13km) i jazda po Warszawie poza godzinami szczytu: 18" - 15-17 litrów (zależy jak mu depnę), 17" - 13-15 litrów, 16" - 9-10 litrów. Trasa (Warszawa - Katowice), zapięty tempomat na 90km/h - 18" - 9 litrów, 17" - 8.5 litra, 16" - 6.8 litra. Sprawdzałem na zasadzie zatankować do pełna, po około 100km (wychodziło +/- 3km) znowu tankujemy do pełna. Uważam, że jak na taki silnik i taki samochód dramatu nie ma, oczywiście, nie obraziłbym się gdyby paliwo było bliżej 2 złotych, niż 5, ale przyjemność z jazdy tym samochodem wynagradza koszty paliwa. Pozdrawiam serdecznie!
10,9
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
autko malina pali w normie. przy 110km\h na tempomacie (dystans trasy 200km) spalil według komputera 7.4l i tyle wyszlo bo dotankowałem spowrotem do pelna i weszlo 15l benzyny.w miescie okolice 11.5l (dodam ze jest to mała miescina gdzie cos takiego jak korek nie wystepuje) po Warszawie już jednak srednie wzrosło do 13-14l(spokojna plynna jazda) wszystko zależy od stylu bo potrafi w traie spalic 18l przy satlej predkosci 180km/h (spogladajc co 3 min na wskaźnik paliwa był za każdym razem coraz nizej)jak na swoja moc i pojemność uważam ze nie jest zle ze spalaniem dodam ze tankuje wyłącznie 98pb.

Usterki Jaguar S-Type

Liczba wpisów: 6
Naprawa silnika
  • Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004
  • silnik
  • 228 tys. km
Przede mną problem w kwestii naprawy silnika. Szukam kogoś kto ma wiedzę w tym zakresie, borykał się z podobnym problemem i znalazł dobre rozwiązanie lub wyciągnął wnioski po niezbyt skutecznych działaniach i próbach. Nie wiem czy opłacalna jest naprawa, a może bardziej opłacalna jest wymiana silnika i z czym to się wiąże? Czy są jakieś zamienniki? Czy pasował by silnik 3.0? Czy lepiej pozbyć się samochodu? Czy są jakieś inne opcje? Nie mam jeszcze informacji od mechanika, silnik nie został jeszcze rozebrany i nie znam głównej przyczyny. Opinie ludzi wokół są różne, mniej lub bardziej pozytywne, ale pewnie jest to, że nie będzie to lekka przeprawa. Jaguar z 2007. Ma potencjał, ma duszę, ale czy warto?
Oczekuje na rozwiązanie
spadek z obrotów
  • Jaguar S-Type
  • silnik
mam problem z samochodem marki jaguar s type 3litrowym 24v pytam bo nie moge wykryc usterki podłanczajac go do komputera czy spadek obrotów moze byc przeczyną skrzyni biegów skrzynia biegów moze być przyczyną spadku z obrotów
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Gasnie mi Sam Jake pochodzi w miejscu pare minut. Nie move wyszukac czy ma filtr czasteczek stalych . To 2001 beenzynka i make dystanse nim robbie do piracy.
  • Jaguar S-Type 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
  • silnik
  • 220 tys. km
Gasnie Sam po Peru minutach w miejscu . Nie wiem czy ma filtr czasteczek stalych . To benzynka 2001.
Oczekuje na rozwiązanie
Jaguar S-Type