Szukaj

Informacje o Jaguar F-Pace SUV

Lata produkcji: 2015 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2016 Jaguar XF to średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I, klasa premium). Poprzedzony mającą miejsce w roku 2013 premierą prototypu C-X17, na którym wzorowana jest finalna wersja. Jaguar F-Pace został pierwszym SUV-em w historii brytyjskiej marki. Auto jest powiązane także z Jaguarami XE i XF, nie tylko zachowując zastosowaną u nich koncepcję stylistyczną marki (odpowiedzialnym za projekt F-Pace jest Ian Callum, szef designerów Jaguara), lecz również dziedzicząc od nich część rozwiązań technicznych, m.in. platformę podłogową Jaguar iQ Al.
czytaj więcej
Powagosław

To w końcu się stało – Jaguar stał się kolejną ekskluzywną marką ze swoim pierwszym SUV-em. W oczekiwaniu (i towarzyszących mu obawach) na terenówkę Ferrari, cieszmy się tym stonowanym, eleganckim, dobrze wpisanym w nową stylistykę Jaguarów pojazdem.

~Powagosław
Luzacjusz

To taki samochód, w przypadku którego nie chodzi o to, czy mi się podoba, czy nie. Nawet mi się podoba. Ale widzę w nim trochę ofiarę aktualnej mody na pseudoterenówki. Niech Jaguar ma. Szejkowie kupią. Historia oceni. 

~Luzacjusz

Jaguar F-Pace SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4731 mm
Szerokość 2175 mm
Wysokość 1652 mm
Rozstaw osi 2874 mm
Rozstaw kół - przód 1641 mm
Rozstaw kół - tył 1654 mm
Zwis przedni 834 mm
Zwis tylny 1023 mm
Prześwit 213 mm
Prześwit 4x4 213 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1007 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 945 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 650 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~Bogdan
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4 250KM 184kW
Samochód bardzo ładny, prestiżowy świetnie jeździ ale ma też usterki których serwis Jaguar Łódź nie chce albo nie potrafi naprawić . Przez trzy lata co pół roku jeździłem do w/w serwisu z prośbą o naprawienie piszczących hamulców . Usłyszałem w serwisie ze to normalne inne jaguary też piszczą. Drugą usterką jest częste wyłączanie się systemu START STOP. W serwisie usłyszałem ze to wina akumulatora że jest rozładowany . Tego dnia przejechałem około 100 km . Wisienką na torcie od nowości są drgania silnika /nierówna praca na biegu jałowym/ . W w/w serwisie usłyszałem że ten model tak ma . A tak naprawdę to pracownik wykonujący usługę nic nie czuje. Uważam ze serwis Jaguar Łódź psuje dobrą opinie tej marce traktując klientów jak ciemniaków którzy kupili pierwsze auto w życiu. Obecny przebieg samochodu 19000 km.
4,6
~Adam
Jaguar F-Pace
SUV 3.0 V6 380KM 279kW
Mysle ze w porownaniu do volvo ktore bylo moim konkurentem dla jaguar jest znacznie lepszy - wrazenia z jazdy sa wspaniale, prowadzi sie bezpiecznie wygodnie niechce sie z niego wysiadac. To sa powody dla ktorych wybralem Jaguara wspanialy silnik zawieszenie i komfort podrozy. Minusy w porownaniu do volvo wnetrze nie jest perfekcyjne jest kilka nietypowych rozwiazan - przycisk utrzymania pasa gdzies pod kierownica dlaczego ?? oczywiscie jest dostep z komputera pokladowego ale zeby kliknac raz trzeba po omacku szukac przycisku pod kierownica, brak regulacji pasa, dziwnie umieszczona konsola obslugi okien.
3,1
~Djurnall
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jestem jednym z pierwszych włascicieli tego pojazdu zaraz po możliwosci odbioru auta pod własna konfiguracje w Polsce, nie ukrywam że jest to pojazd cały czas rzucajacy sie w oczy tym bardziej kolor ktory mam Oddysey RED ale zachwytu to tyle.. NA mały plus bagaznik w swoim segmencie jeden z wiekszych, jak równiez system multimedialny daje rade( mam ta rozszerzona wersje) ale ogolnie cena do jakosci nawet w najmniejszym stopniu nieadekwatna..auto po rabatach i wlasnej konfiguracji ponad 300tys.zł. i tylko silnik 2.0 diesel 180KM, przeskok do 340KM to bylo juz ponad 90 tys zł!!!!!!!!! Zdecydowanie za maly silniczek do tego auta..mało miejsca na tylnej kanapie rodzina 2+2 naprawde na tygodniowy wyjazd to trzeba puzzle skladac z bagazy zeby sie pomiescic...przez ost 3 lata mialem juz pare usterek na szczescie naprawiane na gwarancji...auto jest tylko ekonomiczne naprawde przy delikatnej jezdzie tak to min 10 ltr jak na małego dieselka. Byle do konca leasingu...
Średnie spalanie dla Jaguar F-Pace SUV
10,8 – 11,6
l/100 km
8,0 – 8,5
l/100 km
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,2
Jaguar F-Pace
SUV 3.0 V6 380KM 279kW
Jaguar swoje spali i nie da się tego oszukać. Najmniej co mi spalił to 9.5 l/100km. Spokojna jazda do 100 km/h cykl mieszany, teren zabudowany 25% i 75% niezabudowany. Na autostradzie (odcinek 300km) 150/160 km/h spalanie 13.0-13.5 litra jazda średnio dynamiczna. Jazda F Pace to bajka, zrywne i dynamiczne autko. Przejechałem nim ok 5000 km i mogę powiedzieć, że uśmiech na mojej twarzy, jak dodaje gazu rekompensuje mi w pełni podwyższone spalanie. Oczywiście przy dynamicznej jeździe na autostradzie 150 km/h, (dużo powyżej) można uzyskać spalanie rzędu 15.0 czy 18.0. Silnik 3.0 V6, 380 KM potrafi pożreć ale nic nie ma zadarmo.
8,7
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 iD4 240KM 177kW
Minimalne spalanie w trasie przy prędkości 100km/h nawet 5,5 l. Realnie przy prędkościach 120-130 spalanie ok 7 litrów. Jazda w dużym mieście (co chwila skrzyżowania i światła) 11 litrów. W cyklu mieszanym (miasto/obwodnice) 9 litrów.
9,3
Jaguar F-Pace
SUV 3.0 V6 340KM 250kW
Przy spokojnej jezdzie pali tyle ile golf 1.4 ale jak dostanie w palnik to potrafi swoje wypić .U mnie średnie spalanie w okresie zimowym po przejechaniu 1000 kilometrów jest 10.5 litra na 100 kilometrów więc wynik fajny jak na takie osiągi komfort jazdy noooo i ten dzwięk :) dodam ze trasa 60 miasto 40

Usterki Jaguar F-Pace

Liczba wpisów: 6
Elektronika (nierówna praca kierunkowskazu, radio widmo, zacięte drzwi)
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
Mój samochód żyje własnym życiem. Już od wyjazdu z salonu zdarzają mu się samoczynne włączenie radia czy nagła nierówna praca kierunkowskazu (raz szybciej raz wolniej, po ponownym włączeniu już wszystko dobrze). Ostatnio z jakichś powodów nie mogłem podgłośnić radia do więcej niż poziom 7 (ani pokrętłem ani z kierownicy). Między 0 a 7 wszystko było bezbłędnie. No cuda i niespodzianki na każdym kroku... Ale najbardziej zaniepokoiło mnie to, że nagle tylne prawe drzwi się zablokowały (to kwestia bezpieczeństwa!). Nie można ich było otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Co ciekawe, po wizycie w ASO w Łodzi (i spędzeniu tam 2 godzin) serwis powiadomił mnie, że...rzekomo nie było żadnej usterki! Drzwi się "magicznie" znowu zaczęły otwierać ale serwis (przez 2 godziny) rzekomo nic nie zrobił i oczywiście nie wpisał nic do 'historii choroby' mojego samochodu. Brak słów...
Oczekuje na rozwiązanie
Delikatne drganie zagłówka
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Usterkę polega na delikatnym drganiu zagłówka siedzenia kiedy zatrzymujemy pojazd, jest to bardzo dokuczliwe kiedy stoimy w korkach, na światłach. Nie spotkałem się z taką wadą drgania w żadnym samochodzie nawet w najtańszych modelach aut. Po zgłoszeniu usterki diler twierdzi, że wszystkie modele benzynowe tak mają UWAGA !!! przed zakupem pojazdu koniecznie odpal samochód oprzyj głowę o zagłówek i sprawdź czy są delikatne drgania. ( ważne nie na biegu jałowym N tylko na D z wciśniętym sprzęgłem ) Usterkę zgłosiłem zaraz po odebraniu pojazdu z salonu i przejechaniu 10 metrów handlowiec odpowiedział samochód się rozjeździ. Przejechałem 3 tyś i się nie rozjeździł drganie cały czas występuje. Albo ten model tak ma albo diler opowiada bajki, jeśli jesteś użytkownikiem pojazdu daj znać czy masz podobny problem.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Drgania karoserii w czasie jazdy
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 iD4 240KM 177kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 30 tys. km
Drgania całym autem występują tylko na zimnym silniku, po nocy Jak odpalę auto rano i wyjadę z podwórka to przez pierwsze 10km występują drgania w monecie dodawania gazu. Tak jak by nie były koła wyważone. Po 10km problem ustępuje. Podejrzewam konwerter w skrzyni biegów. Swoje podejrzenia opieram na wieloletnim doświadczeniu prowadzenia warsztatu samochodowego. Typowe objawy dla automatycznych skrzyń. Ale żeby po tylu kilometrach???
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jaguar F-Pace SUV