Szukaj

Informacje o Jaguar E-Pace SUV

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Jaguar E-Pace to luksusowy kompaktowy crossover SUV (segment I, klasa premium). Po pełnowymiarowym, flagowym F-Pace, jest drugim w tym segmencie rynkowym modelem Jaguara w historii, znajdując w gamie marki miejsce poniżej starszego brata. Blisko powiązany stylistycznie z F-Pace, po którym odziedziczył m.in. kształt reflektorów przednich. Jaguar E-Pace został zaprojektowany przez szefa designerów Jaguara – Iana Calluma. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej Jaguar Land Rover D8 Platform, tak jak m.in. Range Rover Evoque i Land Rover Discovery Sport.
czytaj więcej
Powagosław

Mam wrażenie, że drugi Jaguar z DNA Land Rovera jest jeszcze bardziej spójny, przemyślany i dopracowany stylistycznie. E-Pace daje nam też pojęcie, czym Jaguar może być w przyszłości, gdy sportowy rodowód marki dopasuje się do nowych oczekiwań rynku motoryzacyjnego.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest niewątpliwie dostojny i nie ma wstydu się w nim pokazać na mieście. Ale gdy, albo jeśli, moda na SUV-y przeminie, nikt nie będzie o nim pamiętał.

~Luzacjusz

Jaguar E-Pace SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4395 mm
Szerokość 1984 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2088 mm
Wysokość 1647 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1649 mm
Rozstaw osi 2681 mm
Rozstaw kół - przód 1625 mm
Rozstaw kół - tył 1624 mm
Prześwit 185 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1018 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 996 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 892 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 970 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1234 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 577 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1057 mm
Wysokość bagażnika 748 mm
Szerokość bagażnika 1311 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 806 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1568 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~Leszek Dąbrowski
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych. Dochodzi do przedwczesnego zapełnienia filtra i prób regeneracji i w wyniku tych nieudanych prób dochodzi do rozcieńczenia oleju silnikowego przez niespalone paliwo. Powstają błędy w pracy całego układu i przejście w tryb serwisowy. Rozcieńczany niespalonym paliwem olej traci swoje właściwości, przez co użytkownicy takich samochodów informowani byli przez komputer o konieczności wymiany oleju znacznie wcześniej niż to powinno mieć miejsce.. Opracowana przez JLR procedura naprawy to przeprogramowanie komputera i wymiana oleju w związku z jego przedwczesnym zużyciem, jednak wada producenta jest nienaprawialna! Dodatkowo aktywne wypalanie cząstek stałych związane jest z dodatkowym wtryskiem oleju napędowego w celu podniesienia temperatury układu wydechowego, co sprawia blisko dwukrotnie większe zużycie paliwa. Część oleju napędowego dostaje się do oleju silnikowego i powoduje jego rozrzedzenie i podnosi jego poziom. Użytkownik sprawdzając bagnet myśli, że olej jest, kontrolka oleju nie zapala się bo jest wymazana systemowo przez serwis. By sprawdzić czy kontrolki nie będą się zapalać serwis przejechał 1000km. Podkreślam, że moja udokumentowana wymiana informacji z pracownikami JLR jednoznacznie wskazuje, że sprawa jest znana, a informacje są zatajane przed użytkownikami! W Anglii jest pozew zbiorowy dotyczący właśnie tej sprawy. Ja jestem zmuszony przekazać sprawę do prokuratury. Ta wada konstrukcyjna może powodować poważne uszkodzenie silnika. Producent daje gwarancję fabryczną na 3 lata. Jeśli macie Państwo samochody na płycie D8 w manualu to macie taki sam problem, tylko możliwe, że jeszcze się nie ujawnił (serwis na czas gwarancji robi wszystko by użytkownik nie odkrył wady). Po tym okresie wpadniemy wszyscy w jeszcze większe problemy (brak gwarancji, brak Jaguar assistance, brak zwrotu "uszkodzonego" samochodu do wynajmu i leasingu). Sprawa się rozniesie i będzie brak możliwości sprzedania samochodu. Dlatego proszę o kontakt osoby mające takie samochody. Mój mecenas zajmuje się sprawą. Piszcie na leedabrowski@wp.pl
4,7
~Arek
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Samochód bardzo wygodny, cichy i przyjazny. Świetnie się prowadzi. Silnik ma 200KM co przy wadze 1.8 tony jest wystarczające. Skrzynia 9 biegowa załatwia sprawę. Niestety przy przyspieszaniu skrzynia czasami się gubi. Warto przełączyć w tryb sport i wówczas nie ma problemu. Do 180km/h można przyjemnie jechać i przyspieszać, powyżej czuć już wagę i brak mocy. Wyciąga ok 220 km/h ale nie ma sensu jeździć powyżej 150-160. Do tych prędkości jest cicho i przyjemnie. Poza tym jeżdżenie powyżej 160 km/h w ogóle wydaje się bez sensu bo szybciej się nie dojedzie. Jak już ktoś musi lecieć szybko to do 180km/h jest jeszcze ok. Auto pali około 10 l średnio przy dynamicznej jeździe ale do prędkości 140-150 km/h. Jadąc po autostradzie bardzo szybko spali średnio 14-15 litrów. Jadąc na luzie, poza miastem można zejść do 7.6 l, ale prędkości nie będą przekraczać 90 km/h. Świetny układ jezdny, słabe firmowe radio. Po dołożeniu subwoofera jest ok, a nawet bardzo dobrze. Wnętrze ładne, siedzenia wygodne, wystarczająco dużo miejsca w środku. Ogólnie polecam.
4,9
~WojtekS
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Piszę tę opinię po przejechaniu zaledwie 1000km. Zapewne nie będzie ona bardzo miarodajna i wraz z upływem czasu może diametralnie ulec zmianie. Jednak przed zakupem sam usiłowałem coś w internecie od prawdziwych użytkowników się dowiedzieć, ale z tym silnikiem praktycznie nic nie było. Dlatego lepsza opinia po 1000km, niż w cale. Za całokształt mimo wysokiej ceny i sporego spalania daję pięć gwiazdek. E Pace prowadzi się świetnie, jest bardzo cichy i trzyma się drogi jak przyklejony. Za kierownicą czuć, że jest to auto klasy Premium. Przed zakupem nie miałem okazji być na jeździe testowej z silnikiem 200KM i trochę się obawiałem, że przy dużej wadze będzie ospały i mułowaty. Bardzo miłe zaskoczenie. Auto szybko się zbiera i nie ma problemów z wyprzedzaniem. Skrzynia biegów również pracuje idealnie. Jedynie co, to mam wrażenie, że jak gwałtownie nacisnę gaz do podłogi, to przyśpiesza wolniej, niż gdybym zrobił to delikatniej. Po wciśnięciu do podłogi przez chwilę auto "myśli", by po jakimś czasie wystrzelić do przodu. To samo miałem w mercedesie. Bardzo dobra jakość tapicerki skórzanej. Trochę według mnie za ciemny monitor komputera, ale można się przyzwyczaić. Wyświetlacz multimedialny raczej nie jest intuicyjny i trzeba długo nad nim posiedzieć, żeby zrozumieć o co chodzi. Do dzisiaj np. nie wiem jak wyzerować średnie spalanie. Wprawdzie nie czytałem instrukcji, bo mi się nie chciało, ale wydaje mi się, że próbowałem już wszystkiego co tylko się dało ha.. Reasumując jest to bardzo fajny i ładny samochód. Naprawdę da się go pokochać. Dla tych co twierdzą, że Brytyjczycy nie potrafią produkować tak solidnych aut jak Niemcy, czy Japończycy, dodam, że E Pace montowany jest w Austrii w fabryce Magna Steyr i z chodzi z tej taśmy co ekskluzywny Mercedes G, BMW 5, BMW Z4 i Toyota Supra. No cóż.....globalizacja i obniżanie kosztów produkcji.
Jaguar E-Pace SUV