Szukaj

Informacje o Iveco Daily VI

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Dostawcze

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, Daily VI nie jest już kontynuacją wcześniej zastosowanych pomysłów i rozwiązań, a zupełnie nową konstrukcją. Samochód został również odmieniony pod względem stylistycznym. Nowy design Daily dzieli (w nieco zmienionej wersji) z Fiatem Ducato oraz jego bliźniakami: Citroenem Jumperem i Peugeotem Boxerem (Iveco należy do grupy Fiat). W 2015 roku model zdobył nagrodę Van of the Year.

czytaj więcej
Powagosław

Wół roboczy Iveco w nowej odsłonie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie się prezentuje. Pełnia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz

Iveco Daily VI – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Iveco Daily VI

Liczba ocen: 8
Ogólna ocena
3,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,2
~Igi
Iveco Daily VI
Furgon 3.0 146KM 107kW
Wybor padl na Iveco ze wzgledu ma fakt iz Fiat zrezygnowal z silnikow 3.0 z ktorymi mam bardzo dobre doswiadczenia (jeden 634tys. Km drugi 454tys. bez zadnych powaznych awarii jezdza dzielnie dalej). Niestety jezeli chodzi o Iveco Daily samochod bardzo ale to bardzo mnie zawiodl. Jeden ledwo skończył okres gwarancyjny (po ok 260tys.) i w przeciagu 3 miesiecy musialem wymienic alternator (w fiacie dopiero po 550tys.), nastepnie skrzynie biegow (w fiacie przy 610tys.) a teraz mamy jeszcze problem z nieszczelnoscia ukladu chlodzacego - slowem dramat i studnia bez dna! Wieksze zaufanie mam do dwoch wysluzonych Ducato i Mastera ktory tez moze pochwalic sie przebiegiem 560tys. km bez wiekszych awarii. Drugie mlodsze Daily ktore posiadam nie ma nawet 150tys. km a juz niepokoi mnie brakiem mocy i falujacymi obrotami na zimnym silniku (nota bene opinia AUTORYZOWANEGO SERWISU IVECO - powodem jest za rzadki olej, uwierzylbym gdyby problem nie ujawnial sie po okresowym przegladzie...). Do wymiany byly juz (oczywiscie nie na gwarancji bo ta tylko w pierwszym roku MOZE obowiazuje) linki hamulca recznego a co za tym idzie nieodbijajacy klocek spowodowal koniecznosc wymiany zaciskow, oraz samych klockow z tylu.
1,0
~Totalnie rozczarowany użytkownik
Iveco Daily VI
Furgon 2.3 126KM 93kW
W lawecie rozwaliło się wszystko co mogło, od dpf, po dwumas, zaciski, klimę, Czujniki, nawet pękła rama. Siadły też łożyska, i teraz najlepsze ZGNIŁA 5 LETNIA FELGA STALOWA WZMACNIANA. TE AUTA TO ŻART.Myślałem że opinie w necie to jakas ustawka i ściema. Kupilem auto, place leasing, w rok wsadziłem w naprawy 50 tys zl plus leasing. Jeśli wam życie mile nie kupujcie tych sztruclów. Auto woziło 1-2 ton ładunku
2,8
~Kuzyn
Iveco Daily VI
Furgon 3.0 146KM 107kW
Samochód ładny. Dobrze radzi sobie z ciężarami. Za tą cenę spodziewam się jednak jakości a irytuje mnie wiele rzeczy. Izoterma z agregatem, termorejestratorem, webasto za brutto 220 tyś zł.
Iveco Daily VI