Szukaj

Informacje o Iveco Daily V 2.3 HPI 136KM 100kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Dostawcze

PiÄ…ta generacja modelu produkowana w latach 2011-2014. Daily V nie byÅ‚ nowÄ… konstrukcjÄ…, a w dużej mierze solidnie zmodernizowanÄ… wersjÄ… czwartej generacji. Niewiele różniÅ‚ siÄ™ od niej pod wzglÄ™dem stylistycznym – bazowaÅ‚ na nadwoziu zaprojektowanym w 2006 roku przez Giorgetto Giugiaro. Model dostÄ™pny byÅ‚ we wszystkich segmentach pojazdów użytkowych o dopuszczalnej masie caÅ‚kowitej od 2,8 do 7 ton, pozwalajÄ…c przewozić masÄ™ użytecznÄ… do 4,7 ton. Natomiast w przypadku furgonu oferowaÅ‚ przestrzeÅ„ zaÅ‚adunkowÄ… do 17,2 m3 w oÅ›miu wariantach.

czytaj więcej
Powagosław

WóÅ‚ roboczy Iveco w nowej odsÅ‚onie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie siÄ™ prezentuje. PeÅ‚nia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2287 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 3100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1700 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Ergonomia - Wyciszenie
Iveco Daily V