Szukaj

Informacje o Isuzu D-Max III Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Pickup
Średniej wielkości pick-up produkowany od 2002 roku, w Polsce oferowany od roku 2009. W ofercie Isuzu samochód zastąpił niedostępny w Polsce model TF. D-Max powstał we współpracy z koncernem GM i dzieli płytę podłogową oraz wiele komponentów z Chevroletem Colorado. W 2008 roku model przeszedł face-lifting i w takiej wersji trafił na polski rynek. W 2012 roku zaprezentowano drugą generację auta. Na innych rynkach D-Max jest też oferowany jako Holden Rodeo (Australia), Chevrolet D-Max (Chile) oraz Isuzu Rodeo (Wielka Brytania). Na bazie modelu powstał crossover Isuzu MU-7.
czytaj więcej
Powagosław
Isuzu, chwali się swoimi bogatymi tradycjami w budowaniu pick-upów, ale tak naprawdę wciąż próbuje dostać się do stołu, przy którym dzielony jest rynkowy tort w tym segmencie samochodów. D-Max to niezła próba, może niespecjalnie oryginalna, ale w stylistyce gwarantującej jako takie zainteresowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
D-Max ma korzenie amerykańskie i pokrewieństwo z amerykańskim bliźniakiem (wszak to pick-up) powinno być nobilitujące. Pytanie, dla kogo? Bo to nie Isuzu wygląda jak Chevrolet, tylko Chevrolet wygląda ja Isuzu. Jak dokładnie? Zbyt przeciętnie, by ubierać to w słowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1898 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2000-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 80 x 94,4 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
3,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

2,9
~Użytkownik
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie działa z większością telefonów z Androidem. Praktycznie do wszystkich ustawień trzeba się zatrzymać. Każda zmiana/wyłączenie funkcji auta jest na stałe sygnalizowana na zegarach. Czyli jadąc np. z wyłączoną kontrolą pasa ruchu, cały czas świecą się kontrolki. Jest to bardzo irytujące. To samo z systemem start/stop. Ogólnie auto nie jest godne polecenia. Żałuję, że je kupiłem i odradzam tym, którzy myślą o takiej alternatywie dla auta dostawczego, a już na pewno dla auta osobowego, którym nie jest i wbrew opinii panów sprzedawców, nie będzie.
4,4
~Mrówczyński
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Dobry stosunek ceny do jakości. Wersja lsx prezentuje się dobrze jak i w spotkaniu biznesowym tak i w ciężkiej brudnej pracy. Napędy robią robotę. Gdyby nie ta skrzynia biegów byłoby znakomicie - coś poszło nie tak. No i silnik 1.9 na taki ciężar samochodu to jakiś żart…vw pokazał, że można w nowym amaroku wpakować 3.0 v6. Jak narazie 1.9 musi wystarczyć
3,4
~Pickup fan
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Isuzu D-Max III Double Cab