Szukaj

Informacje o Infiniti Q70 Sedan Facelifting 2.2d 170KM 125kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Auta luksusowe
Wprowadzony na rynek w roku 2013, luksusowy model segmentu E (wyższa klasa średnia, grupa premium). Zastąpił w ofercie Infiniti model M (przejmując tym samym godność flagowego samochodu Infiniti), lecz nie jako nowy projekt, a tylko przemianowany model M. Było to konsekwencją zmiany nazewnictwa do jakiej w roku 2013 doszło w Infiniti – wszystkie modele zostały w nazwie opatrzone literą „Q” (lub w przypadku SUV-ów –„QX”). Infiniti Q70 zostało zaprojektowane przez Hideo Komuro. Model, tak jak jego poprzednik, został zbudowany na przedłużonej platformie podłogowej Nissan FM Platform.
czytaj więcej
Powagosław
Infiniti Q70, czyli model M z nową nazwą oferuje tę odrobinę szaleństwa w tej klasie, której nie zapewniają auta większości marek z bardziej ugruntowaną pozycją na europejskim rynku. To słuszny kierunek i ciekawa alternatywa, choć minie jeszcze trochę czasu, zanim masowy gust przywyknie do takiego stylu motoryzacyjnej elegancji. ~Powagosław
Luzacjusz
Rozumiem, że w dzisiejszym nowoczesnym świecie wszystko musi się nowocześnie nazywać, stąd więc w nazwach samochodów tyle dziś liter Q, X i małych „i” spopularyzowanych przez pana Jobsa. Na szczęście, Q70 nie tylko nowocześnie się nazywa, ale i wygląda. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1600-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Pawel Kos
Infiniti Q70
Sedan Facelifting 2.2d 170KM 125kW
Ocena będzie na zimno. Auta używam do pracy, jako taxi w Londynie więc moje oceny są z jazdy 80% miasto, 20% trasa. Jeździłem również sporo firmowym bmw 520d więc będzie trochę porównań. Po zrobieniu 10000km jestem zadowolony. Silnik Mercedesa 2.1 CDI, skrzynia 7 stopniowa też z Mercedesa. Auto jak dotąd nie sprawiło mi żadnych problemów, a używam go nie lekko. Mam wersję premium co znaczy że nie ma dodatkowych kamer, audio premium itp. Premium w uk znaczy w tym przypadku wersja podstawowa. Najmocniejsze strony to wygląd, dobra opinia o silniku, wykonanie i wygląd wnętrza, przestronność z tyłu, komfort jazdy, spalanie na trasie. Auto w standardzie ma doskonałe oświetlenie full LED. Przód cały LED, tył tylko kierunkowskazy to żarówki. Acha i tablica. BMW ten sam rocznik z xenonami był wyraźnie mniej efektywny. Generalnie auto dla ludzi lubiących motoryzację spoza tzw mainstreamu. Nie chcę pisać tekstów typu: szwagier jak widzi to się poci, czy ludzie skręcają sobie karki bo tak się oglądają. Ale możecie być pewni, że auto wzbudza zaineresowanie innych kierowców. Nawet w Londynie, gdzie prędzej trafisz na lamborghini niż na Q70:) Auto jest dostojne, elegancke, z lekkim pazurkiem. Dla indywidualistów.
4,9
~Artur
Infiniti Q70
Sedan Facelifting 2.2d 170KM 125kW
Autko bardzo duże i ciężkie co jest wyczuwalne podczas manewrowania kierownicą, wyjątkowo komfortowe, jakość materiałów tak jak w Lexusie czyli najwyższy poziom , wg mnie przebija konkurencję w swoim segmencie takich aut jak BMW 5 , Audi A6, Mercedesa E klasę . Spalanie relatywnie niskie jak na gabaryty auta oraz wolną skrzynię biegów.
Infiniti Q70 Sedan Facelifting