Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 II

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Produkowana od roku 2017, stylistycznie odświeżona i zmodernizowana wersja Infiniti Q50, nominalnie nie będąca jego drugą generacją. Zmiany stylistyczne w wyglądzie nadwozia to przeprojektowana osłona chłodnicy, pojawienie się nowych przetłoczeń, inne przednie lampy oraz dodanie nowych zderzaków. Wnętrze samochodu natomiast pod względem designu upodobniło się do modelu Q60 Coupe. Nowe Q50 konstrukcyjnie podobne jest do poprzednika – powstało na platformie podłogowej Nissan FM Platform, tak jak m.in. Infiniti QX50. W Japonii model sprzedawany jest pod nazwą Skyline.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz

Infiniti Q50 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Infiniti Q50 II

Liczba ocen: 18
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~ziomek
Infiniti Q50 II
Sedan 3.5 S Hybrid 364KM 268kW
Kazdy kto rozważa ten samochód na pewno się zastanawia, czy to dobry wybór na tle samochodów niemieckich. Ja zanim je kupiłem obejrzałem sporo recenzji i przejechałem się 10 samochodami, głównie niemieckimi. Sytuacja wygląda tak, że w cenie niemieckiego samochodu premium z silnikiem 2.0 turbo jest 3.5 V6 który jest 100 KM mocniejszy, lepiej brzmi, jest szybszy i pali identycznie albo nawet mniej. Jeżeli stawiamy na prowadzenie i odczucia kierowcy, a nie rozpoznawalny znaczek, to bardzo dobre auto i warte swej ceny. W recenzjach autorzy krytykują układ kierowniczy DAS ale nie zauwazyłem nic negatywnego, można się przyzwyczaić i nie jest jakiś nadzwyczaj "dziwny". Osoby, które ze mną jechały nie oreintowały się, ze układ jest elektroniczny. W recenzjach często autorzy mówią, że to "nie jest sportowe auto". Moim zdaniem zależy z czym porównujemy. Jest na pewno wiele bardziej sportowe niż jakiekolwiek niemieckie auto z silnikiem 2.0. Jest też minimalnie szybsze niż niemieckie 3.0 albo podobnie. Wiadomo nie jest to M3, AMG albo RS, ale to jest hybryda... Nikt nie sprzedawał tego modelu jako auto sportowe w ogóle więc nastawiając się na "normalny" samochód dostajemy coś naprawde sportowego. Wersja RWD dostarcza emocji, nawet w mieście jak jest mokro. Trzeba uważać. Ale to jest własnie fajne :-) Wnętrze jest w stylu nieco starszym niż obecne niemieckie samochody, ma więcej przycisków, ale nie narzekam ani na 2 ekrany (moim zdaniem fajny pomysł) ani na działanie. Nie ma android auto ale można dograć sobie. Miękkie skóry, ładny design i troche metalowych wstawek. Audio BOSE nie jest wybitne, jest porównywalne z HK z BMW, czyli na pewno nie jest to Mark Levinson z Lexusa. Bardzo dobrze oceniane sa systemy wspomagania - to była 1 liga kiedy samochód wprowadzono. Ja mam tylko ALC, bez radaru. Ale na autostradach i S-kach jest super. "Magnesy" mocno trzymają nas w pasie, jest wyczuwalny duży opór jak zmieniamy pas, można teoretycznie nie trzymac kierownicy i na autostradowych łukach sam skręca. Radaru nie mam, ale podobno tez jest dobry. Minusem hybrydy jest mały bagażnik. Nie składają się fotele więc narty tylko na dach. Duża waliza twarda nie wejdzie. Na wakacje trzeba brać miękkie torby. Dla ludzi np z 2 dzieci, wózkami to nie jest odpowiedni samochód. Jeżeli chodzi o prestiż to auto nie jest jakieś rozpoznawalne, raczej dla koneserów :) Wygląda jak ładniejsza mazda 6. Ale dla mnie V6 ze sportowego nissana (350z, który jest kultowy) jest pewnego rodzaju prestiżem, nissan przecież robi doskonałe V6 i sportowe samochody (GT-R). Ogólnie polecam co najmniej się przejechać i porównac z niemiecką konkurencją. Ja byłem długo na nie, że "wynalazek", że mały bagaznik i serwis. Ale to szybkie dobre auto w dobrej cenie.
4,6
~Tomasz
Infiniti Q50 II
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Auto wyróżnia się agrezywną linią nadwozia, masywnymi przetłoczeniami, oraz lampami, które niczym przymrużone oczy spoglądają na kierowców przed nim w ich lusterkach! Skrzynia i zawieszenie pracują bardzo dobrze, uważam że jest to dobra alternatywa dla wszystkich europejskich marek. Subiektywnie uważam, że Infiniti mają jedne z naładniejszych wnętrz spośród aut dostępnych na polskim rynku. Fotele, pozycja. widoczność. kierownica, wszystko ładnie ze sobą współgra. Po roku użytkowania jestem bardzo zadowolony z auta i polecałbym je każdemu gdyby nie to że marka ta właśnie kończy swoją działalność w Europie. A szkoda!
4,8
~InRight
Infiniti Q50 II
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Dla mnie najlepszy samochód w tej klasie. Bijący na głowę konkurencję z Niemiec choć ma trochę z nimi wspólnego za sprawą silnika :). Szkoda, że nie spotkał się z cieplejszym przyjęciem. Jednak ciężko zachęcić nas do spróbowania czegoś nowego. Świetny silnik, prowadzenie i dużo miejsca zarówno dla kierowcy i pasażerów. Samochód pomimo dość małego silnika pozwala poszaleć przy wyłączonej kontroli trakcji. Skrzynia biegów perfekcyjna. Dwa wyświetlacze mogą trochę początkowo wprawić w zakłopotanie i utrudnić znalezienie podstawowych funkcji jak nawigacja itp. ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Lekki minus za interfejs prezentowany na wyświetlaczach jak i samą nawigację. Jest mało czytelny.
Infiniti Q50 II