Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 I 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 3498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 364 KM (268 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 564 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Ergonomia

Wybrane oceny

4,5
~Wojtek
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Samochód urzekający po każdym względem, poczynając od wyglądu poprzez jakość wykonania a kończąc na właściwościach jezdnych. Ponad czasowa bryła auta, pięknie skomponowana jako sportowa limuzyna, jakość wykończenia na poziomie audi i bmw no i ten układ hybrydowy w połączeniu z pięknie brzmiącym 3,5 litrowym V6. Tryb jazdy ECO jest naprawdę eko, oczywiście jak weźmie się pod uwagę 364 KM, tryb SPORT z bezpośrednim kierowniczym układem adaptacyjnym to wspaniałe brzmienie, wspaniałe osiągi i doskonałe prowadzenie. Sumarycznie świetny samochód, potrafiący być oszczędną limuzyną i naprawdę agresywnym sportowcem.
4,5
~Wojtek
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Samochód urzekający po każdym względem, poczynając od wyglądu poprzez jakość wykonania a kończąc na właściwościach jezdnych. Ponad czasowa bryła auta, pięknie skomponowana jako sportowa limuzyna, jakość wykończenia na poziomie audi i bmw no i ten układ hybrydowy w połączeniu z pięknie brzmiącym 3,5 litrowym V6. Tryb jazdy ECO jest naprawdę eko, oczywiście jak weźmie się pod uwagę 364 KM, tryb SPORT z bezpośrednim kierowniczym układem adaptacyjnym to wspaniałe brzmienie, wspaniałe osiągi i doskonałe prowadzenie. Sumarycznie świetny samochód, potrafiący być oszczędną limuzyną i naprawdę agresywnym sportowcem.
4,9
~Krzys
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Nieszablonowy, bardzo wygodny samochód w dobrej cenie z niespotykanymi gdzie indziej rozwiązaniami. Po skorzystanie ze wszystkiego co oferuje przesiadka do innych marek premium powoduje uczucie rozczarowania. Inne marki bronią się tylko znaczkiem, jeśli marka nie ma dla Ciebie znaczenia i nie musisz się nią dowartościowywać to będziesz bardzo zadowolony z Q50.
Średnie spalanie dla Infiniti Q50 I 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW 2015-2017
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Liczba komentarzy: 1
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
8,0
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
10,7
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Trasa 90-100kmh bez szaleństw - 8 Trasa 140kmh tempomat - 10 Trasa 180kmh tempomat - 14 Miasto nocą spokojnie - 10 Miasto na 9 do pracy (30% korka) - 12 Miasto gaz do podłogi - 15
Infiniti Q50 I