Szukaj

Informacje o Infiniti M III 3.5h V6 GT 306KM 225kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia
To niesamowite jak urzekające może być auto hybrydowe. Wariant 3.5h osiąga 306KM i w zupełnym spokoju serwuje świetne osiągi, które można doznać bez żadnego stresu, czy przerażenia. To jakby skakać z samolotu bez spadochronu nie martwiąc się o twarde lądowanie. Ale to nie jest najtańsza propozycja. 3.7 V6 to już 320KM, genialny dźwięk, możliwości aut sportowych i obłędny komfort. Dla wszystkich, którzy boją się wysokiego spalania 3.7 V6 i stopnia skomplikowania hybrydy powstał diesel 3.0d - aksamitny, elastyczny, cichy i dynamiczny. Cóż, w tym samochodzie każda jednostka napędowa jest dobra.
czytaj więcej
Powagosław
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa. ~Powagosław
Luzacjusz
Do M jak miłość trochę brakuje, powiedzmy, że na razie to M jak mam-wrażenie-że-gdzieś-już-to-widziałem. M jak może-w-Jaguarze. Ale to także M jak mimo-wszystko-coś-nowego. M jak mały-powiew-świeżości, którzy przyda się w klasie, w której rządzą M jak miło-pachnące-niemieckie-limuzyny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 3498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 306 KM (225 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Infiniti M III