Szukaj

Informacje o Infiniti M III

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa.
Powagosław
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa. ~Powagosław
Luzacjusz
Do M jak miłość trochę brakuje, powiedzmy, że na razie to M jak mam-wrażenie-że-gdzieś-już-to-widziałem. M jak może-w-Jaguarze. Ale to także M jak mimo-wszystko-coś-nowego. M jak mały-powiew-świeżości, którzy przyda się w klasie, w której rządzą M jak miło-pachnące-niemieckie-limuzyny. ~Luzacjusz

Infiniti M III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Infiniti M III

Liczba ocen: 10
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Infiniti M III