Luksusowy model należący do wyższej klasy średniej (segment E, premium), były flagowy model Infiniti, produkowany w latach 2003-2013. Początkowo powstawał z myślą o amerykańskim rynku i konkurencji wobec aut innych luksusowych marek japońskich producentów: Lexusa i Acury (Infiniti to luksusowa odmiana Nissana – pierwowzorem M był Nissan Gloria, a potem Fuga). Od 2010 roku, czyli od debiutu 3. generacji, Infiniti M dostępny był również w Europie. M zniknął z rynku po zmianie nazewnictwa Infiniti: od 2013 roku wszystkie modele marki oznaczane są literą Q lub QX (SUV-y). W ten sposób M został zastąpiony przez Q70.
czytaj więcej
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa.
~Powagosław
Do M jak miłość trochę brakuje, powiedzmy, że na razie to M jak mam-wrażenie-że-gdzieś-już-to-widziałem. M jak może-w-Jaguarze. Ale to także M jak mimo-wszystko-coś-nowego. M jak mały-powiew-świeżości, którzy przyda się w klasie, w której rządzą M jak miło-pachnące-niemieckie-limuzyny.
~Luzacjusz