Takie samochody są do lansu, dlatego najlepiej po prostu skusić się na widlastą ósemkę 5.0l 390KM. Świetnie brzmi, generuje znakomite osiągi i sprawia, że to auto jest lekkie pomimo swojej sporej masy. Oszczędni mają za to dwie alternatywy. Diesel 3.0l 238KM jest najwolniejszy, ale i tak nie można na niego narzekać. Elastyczność jest niezła. Jest jeszcze motor benzynowy 3.7 320KM. Może nie brzmi jak V8, ale również jeździ dobrze.
Bardzo amerykański. Połączenie luksusu ze sportową, nowoczesną linią nadwozia robi wrażenie. FX jest drapieżny, a przy tym wygląda bardzo dynamicznie. Trzeba przy tym pamiętać, że ta drapieżność przydaje się tylko na asfalcie.
~Powagosław
Gdyby FX był facetem, chodziłby w jednej wadze z Pudzianem. Na szczęście w przypadku samochodów, napakowanie ich do takich rozmiarów nie musi się wiązać z zastrzykami w pupę przyjmowanymi w szatni. Efekt końcowy? Pudzian i FX budzą respekt.
~Luzacjusz
Maksymalny moment obrotowy500 Nm przy 4400 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrząduDOHC
Liczba cylindrów8
Układ cylindrówwidlasty
Liczba zaworów32
Dodatkowe informacjeSystem DOHC, 4 zawory na cylinder, wałki rozrządu wysokiej precyzji wykonania. Stalowe zawory wlotowe i wylotowe. System zmiennych faz rozrządu i zmiennego stopnia otwarcia zaworów (VVEL – Variable Valve Event and Lift) poprawia osiągi, zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin.