Szukaj

Informacje o Infiniti

Część japońskiego koncernu Nissan, zajmująca się produkcją luksusowych samochodów. Firma rozpoczęła sprzedaż swoich aut w 1989 roku w USA. Początkowo była obecna jedynie na rynku amerykańskim i na Bliskim Wschodzie, ale szybko wyruszyła na podbój reszty świata i od kilku lat modele producenta są rozprowadzane w ponad 50 krajach. W 2012 roku przeniesiono centralę Infiniti do Chin, największego nabywcy w tej części globu.

Infiniti – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Infiniti

Sprawdź co kierowcy
myślą o Infiniti

Oceny Aut 205 ocen

4,5
~pies_na_kolkach
Infiniti Q70
Sedan Facelifting 3.7 V6 320KM 235kW
Zdecydowanie ciekawa propozycja na samochód, który jest szybki i wygodny. Zaznaczę tylko, że wersja europejska jest inna od amerykańskiej. Da się to odczuć pod względem prowadzenia oraz reakcji na polecenia kierowcy. Posiadam egzemplarz z polskiego rynku. Stąd ktoś mający sprowadzony zza oceanu, mógłby być zdziwiony opisem ;) dotyczy to zawieszenia oraz skrzyni biegów. Pozytywnie zaskakuje spalaniem i kosztami utrzymania. Siedzi V6 a brzmi jak V8. Podczas przyspieszania, żona się drze a córka się cieszy. Długie trasy są bardzo przyjemne a auto nie łapie zadyszki nawet przy dużej prędkości. Wygląda skromnie oraz nie rzuca się w oczy. Dla kogoś kto szuka czegoś rodzinnego, innego i czasem lubi się bawić.
3,9
~Wlaziu
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Samochód ogólnie przyjemny w obcowaniu. Gdy trzeba gdzieś pojechać, czy bliżej, czy dalej to cieszy. Może nie do tego stopnia by ot tak wsiąść i po prostu się poszwędać bez celu jak to ma miejsce w przypadku np. BMW M lub wszelakich Porsche, ale na pewno sprawia więcej frajdy niż np. Lexus IS, czy Skoda Octavia. Auto najlepiej się sprawuje na autostradach na dystansach do ok. 500 km. Świetnie również radzi sobie z wyprzedzaniem na krajówkach. Niestety kompaktowych rozmiarów bagażnik powoduje, że zapakowanie się na "wypad" za miasto w więcej niż 2 osoby wymaga kompromisów. W mieście i na krętych drogach auto daje już mniej frajdy ze względu na dużą masę, ogromny promień skrętu i "długą" skrzynię biegów. Multimedia z jednej strony są kapryśne i trochę powolne, ale z drugiej jak na 2014 rok całkiem zaawansowane.
4,5
~ziomek
Infiniti Q50 II
Sedan 3.5 S Hybrid 364KM 268kW
Kazdy kto rozważa ten samochód na pewno się zastanawia, czy to dobry wybór na tle samochodów niemieckich. Ja zanim je kupiłem obejrzałem sporo recenzji i przejechałem się 10 samochodami, głównie niemieckimi. Sytuacja wygląda tak, że w cenie niemieckiego samochodu premium z silnikiem 2.0 turbo jest 3.5 V6 który jest 100 KM mocniejszy, lepiej brzmi, jest szybszy i pali identycznie albo nawet mniej. Jeżeli stawiamy na prowadzenie i odczucia kierowcy, a nie rozpoznawalny znaczek, to bardzo dobre auto i warte swej ceny. W recenzjach autorzy krytykują układ kierowniczy DAS ale nie zauwazyłem nic negatywnego, można się przyzwyczaić i nie jest jakiś nadzwyczaj "dziwny". Osoby, które ze mną jechały nie oreintowały się, ze układ jest elektroniczny. W recenzjach często autorzy mówią, że to "nie jest sportowe auto". Moim zdaniem zależy z czym porównujemy. Jest na pewno wiele bardziej sportowe niż jakiekolwiek niemieckie auto z silnikiem 2.0. Jest też minimalnie szybsze niż niemieckie 3.0 albo podobnie. Wiadomo nie jest to M3, AMG albo RS, ale to jest hybryda... Nikt nie sprzedawał tego modelu jako auto sportowe w ogóle więc nastawiając się na "normalny" samochód dostajemy coś naprawde sportowego. Wersja RWD dostarcza emocji, nawet w mieście jak jest mokro. Trzeba uważać. Ale to jest własnie fajne :-) Wnętrze jest w stylu nieco starszym niż obecne niemieckie samochody, ma więcej przycisków, ale nie narzekam ani na 2 ekrany (moim zdaniem fajny pomysł) ani na działanie. Nie ma android auto ale można dograć sobie. Miękkie skóry, ładny design i troche metalowych wstawek. Audio BOSE nie jest wybitne, jest porównywalne z HK z BMW, czyli na pewno nie jest to Mark Levinson z Lexusa. Bardzo dobrze oceniane sa systemy wspomagania - to była 1 liga kiedy samochód wprowadzono. Ja mam tylko ALC, bez radaru. Ale na autostradach i S-kach jest super. "Magnesy" mocno trzymają nas w pasie, jest wyczuwalny duży opór jak zmieniamy pas, można teoretycznie nie trzymac kierownicy i na autostradowych łukach sam skręca. Radaru nie mam, ale podobno tez jest dobry. Minusem hybrydy jest mały bagażnik. Nie składają się fotele więc narty tylko na dach. Duża waliza twarda nie wejdzie. Na wakacje trzeba brać miękkie torby. Dla ludzi np z 2 dzieci, wózkami to nie jest odpowiedni samochód. Jeżeli chodzi o prestiż to auto nie jest jakieś rozpoznawalne, raczej dla koneserów :) Wygląda jak ładniejsza mazda 6. Ale dla mnie V6 ze sportowego nissana (350z, który jest kultowy) jest pewnego rodzaju prestiżem, nissan przecież robi doskonałe V6 i sportowe samochody (GT-R). Ogólnie polecam co najmniej się przejechać i porównac z niemiecką konkurencją. Ja byłem długo na nie, że "wynalazek", że mały bagaznik i serwis. Ale to szybkie dobre auto w dobrej cenie.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Infiniti przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena