Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz

Hyundai Tucson III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4475 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1645 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1650 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1620 mm
Rozstaw kół - tył 1631 mm
Prześwit 172 mm
Prześwit 4x4 185 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 1053 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Wysokość siedziska przedniego 995 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 970 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 995 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1410 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1413 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1503 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 513 l
Kąt natarcia 17,9 stopnie
Kąt rampowy 19,5 stopnie
Kąt zejścia 24,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Silnik

Wybrane oceny

4,5
~Ciupaska
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Całkiem udane auto. Jeżdżę większość czasu po mieście, od czasu do czasu trasa z rodziną 2+3. Co mnie przekonało do tego auta - i sobie wciąż chwalę po długim okresie użytkowania: fajnie zestrojone zawieszenie. Nie przechyla się w zakrętach. Wcześniej jeździłem S-MAXem 2011 r. - różnica jest kolosalna. Fajnie wykończone wnętrze, aczkolwiek jest kilka denerwujących braków: np. dostęp bezkluczykowy działa tylko w przednich drzwiach, szyby tylne nie podnoszą się automatycznie - trzeba trzymać przycisk aż się zamkną. Kontrowersyjny sposób otwierania elektrycznego klapy tylniej: gdy stoisz z tyłu koło auta - klapa za chwilę się otwiera. Bywa to zdradliwe gdy staniesz tyłem pod ścianą, albo zagadasz się z kimś akurat z tyłu samochodu. Ale ogólnie całokształt jest bardzo pozytywny. Fajnie się prowadzi, całkiem sporo miejsca, silnik dość żwawy - choć za dużo pali. ;) Niestety, po 40 000 km zepsuła się skrzynia biegów 7DCT - biegi parzyste przestały działać. Zmiana oprogramowania i jakiegoś sterownika chyba pomogła - na gwarancji.
5,0
~Anonymous
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW
Posiadam wersję Hyundai Tucson N Line 1.6 GDI Jestem bardzo zadowolony z całości włącznie z silnikiem - wybór świadomy, przesiadka ze 150 konnego TDI. Wygląd? jak dla mnie rewelacja, większości osób bardzo się podoba, uznana stylistyka, natomiast N Line na prawdę robi robotę. Moja ocena tego samochodu: 1. Wygoda i przestrzeń! jazda tym samochodem to czysta przyjemność, zawieszenie, układ kierowniczy i elastyczność całości nawet przy tym silniku jest bardzo dobra, jazda na długich trasach? bajka, fotele bardzo wygodne, nie czuć zmęczenia. 2. Świetne spasowanie elementów i bardzo bogate wyposażenie, jest praktycznie wszystko na pokładzie. 3. Bardzo dobre hamulce oraz światła BiLED. 4. Bardzo dobry silnik, pomimo negatywnych ocen jednego Pana testera z autocentrum na YouTube nie mogę się z nim zgodzić, wystarczyło kilka dni z tym silnikiem, aby opanować jego najlepsze zachowanie w konkretnym przedziale obrotów, co daje mnóstwo przyjemności z jazdy (silnik jest znacznie bardziej żwawy, aniżeli myślałem, że będzie) na mieście zbiera się bardzo dobrze, jest wyraźnie ekonomiczny jak na benzynę w tych gabarytach, na autostradzie po osiągnięciu prędkości przelotowej pięknie przyspiesza z tempomatem i nie ma żadnego problemu (nie ma odejścia jak w mocnych turbo, ale nie o to tutaj chodzi), pełny komfort jazdy jest gwarantowany! 5. Pięknie zestrojona manualna skrzynia 6 biegowa, 6 bieg można wbijać w zasadzie od prędkości 60km/h i to sobie jedzie, a nie męczy się, w mieście jazda na 5 biegu żaden problem, po osiągnięciu 6 biegu na trasie w zasadzie jedziemy jak automatem, bo nie trzeba manewrować biegami, wystarczy ustawić tempomat i z kierownicy zmieniać prędkość, skrzynia pięknie klika pierwszy raz mam do czynienia z tak dopracowanym manualem. Moje pomiary zużycia paliwa w zimę na autostradzie z tempomatem: 120 km/h - 7,0 litrów na 100 130 km/h - 7,5 litra na 100 jazda mieszana 140 - 150 km/h autostrada, miasto i drogi wiejskie, pomiar na odcinku 300 km, średnie 6,9 litra na 100.
2,7
~marzena
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 135kW
Hyunday Tuscon 20 CRTi 8AT 4WD Premium kupiony 09.2019, komfortowa porażka jezdna. 185 KM, których kompletnie nie ma z uwagi na beznadziejne przełożenia skrzyni. Pierwsza wizyta w serwisie -awaria systemu DPF, po 3 miesiącach od zakupu. Oczekiwanie na części kolejne 3 miesiące. Po wymianie DPF, powtórka z rozrywki po 5 m (11m. od zakupu), oczekiwanie na części 4 m. Wymiana DPF i tekst: "będzie pani zadowolona, Hyundai się teraz już nauczył." Niestety po 20 km od wyjechania z serwisu, powrót. Daruję tłumaczenia. Samochód w serwisie, usterka nie usunięta, a panowie dalej nie widzą czemu. Czas spędzony w serwisie -8 godzin. Wcześniejsze moje samochody z napędem 4x4, wszystkie bez wyjątku (Kuga, Audi A6, Lexus, Jeep Grand Cherokee) wszystkie bez wyjątku dawały pełne poczucie kontroli nawet przy fatalnych warunkach. Hyundai jeszcze w takich nie miał okazji być, ale notorycznie ma problem ze zjechaniem z górki przy domu, mimo dodatniej temperatury i suchej nawierzchni. Promil skrętu to auto ma fatalny. Drogi trzyma się mocno przeciętnie. Zdecydowanym plusem jest komfort i estetyka wnętrza. Dobrze -co mnie zaskoczyło działa również asystent świateł. Na tym koniec pozytywów. Reszta niestety to porażka. System start stop to gotowa przyczyna stłuczki w mieście -opóźnienia reakcji 1 s, dokładnie tyle aby manewr włączenia się do ruchu doprowadził do kolizji. W innych samochodach spokojnie można z tym jeździć, ale nie tu. Na stałe dezaktywować się nie da. Światła są tak mocne, że odbijają się od znaków i oślepiają kierowcę, powodują też fatalny efekt "przejścia z jasnego pomieszczenia do ciemnego". Są tak jaskrawe, że poza ich linią jest ciemność. Pominę już kierowców z naprzeciwka, na zwykłych światłach mijania. Doświetlenie zakrętów uruchamia się przy mijaniu zakrętu, chyba po to aby kierowca widział jak coś próbuje uderzyć w bok samochodu -porażka. Ustawienia czujników parkowania -porażka. Po co komu czujnik, który sygnał ciągły uruchamia przy 30 cm od przeszkody? Parkowanie z tym badziewiem jest irytujące -wiadomo, że jest kupa miejsca, ale czujnik drze się w niebogłosy. Nigdy więcej nie kupiłabym tego samochodu.
Średnie spalanie dla Hyundai Tucson III SUV Facelifting
7,6 – 10,3
l/100 km
6,2 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Automat, N-line, opony 245/45/19, jazda zimą spokojna w trybie codziennym mieszanym, czasem trasa 300km, z korzystaniem z tempomatu, wynik po przejechaniu 2,5tys km. Licznik samochodowy wskazuje zawyżone zużycie o jakieś 0,5-0,6l. Średnie zużycie na wskazaniach paska zużycia zawyża a sam wynik należałoby odczytywać z mocnym opóźnieniem (np. pierwsze 2km zimą na zimnym silniku to 22l, po kolejnych dwóch jest już 14 - 12...). Przy jeździe mocno dynamicznej średnia będzie wynosiła 10l (testowane na 50km).
10,4
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Witam. Tucson w posiadaniu od 03.2020, przebieg 4tys km. 1.6 t-gdi, FWD, koła 19". Jeżdżę raczej dynamicznie, ok 60% trasa, 40% miasto. Na ten moment średnie spalanie z komputera 10l/100km. Przed kilkoma dniami trasa Gniezno-Szczecin-Gniezno. Autostrada i ekspresowa, ok 650km. Tankowanie w Gnieznie, potem w Szczecinie i na koniec znowu w Gnieznie. Jechałem spokojnie, ok 115km/h w jedną i drugą stronę, oraz kilkanaście km po Szczecinie. Komputer pokazał spalanie 8.2l/100km, z tankowań wyszło mi 7.8l/100km.
8,5
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Wersja N-line, opony 245x45x19. Po przejechaniu 1300 km od 0. Auto po miesiącu użytkowania od nowości. Mam raczej lekką nogę. Wskazania licznika zawyżają w moim przypadku o jakieś 0.5 l. Ostatnie sprawdzenie przejechane 670km/ 8.7l/100 wskazania wg komputera, po zatankowaniu wyszło jakieś 8.2l/100km z kalkulatora. Jazada 400 km poza miastem 120-135km/h reszta miasto, raczej przepisowo. Auto pokazuje chwilowe spalanie na komputerze z bieżacej jazdy z dużym opóźnieniem, dlatego nie warto się opierać na jego wskazanich. Trzeba dosyć spory kawałek przejechać by pokazało jakiś sensowny wynik od uruchomienia.

Usterki Hyundai Tucson III

Liczba wpisów: 34
brak mocy na 3 cylindrze
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020
  • układ wtryskowy
  • 16 tys. km
w czasie jazdy w wiekszosci wrzucaniu biegu z 3 na 4 silnik dostaje dran faluje i wlacza sie czek i silnik traci moc . jak sie okazało po podłaczeniu pod komputer brak mocy na 3 cylindrze . wymieniłem swiece sam bo gwarancja tego nie obejmuje i nadal objawy byly takie same to juz ASO wymieniło cewke ale to nic nie dalo a teraz beda rozbierac rozrzad juz nie mam sily bo nowe auto a co jakis czas silnik w czasie jazdy traci moc i faluje . jak wylacze auto na 10 min usterka nie wraca po wlaczeniu silnika czek sie nie wlacza ale za jakis czas znowu sie pojawia jak ktos ma cos podobnego to prosze o kontak 669 547 365
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Silnik bierze olej
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW 2018-2020
  • silnik
  • 103 tys. km
Witam, około 10 tyś km temu pojawiła się kontrolka oleju, po sprawdzeniu na bagnecie(zimny silnik) okazało się że jest suchy. Dodałem do wymaganego poziomu i jeździłem, po czym sprawdziłem przy aktualnym stanie tj po 13 tyś i znów pusta miska. Zaznaczam że jest to samkchod firmowy. Możecie coś doradzić?
Oczekuje na rozwiązanie
Błąd 1616:00
  • Hyundai Tucson III
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po zatankowaniu paliwa i przejechaniu 10km błąd check engine,później choinka na desce czyli wszystko co możliwe,podejrzewam że to wiązka modułu sterowania ale może ma ktoś inne spostrzeżenia lub miał podobną bolączke,pozdrawiam
1 komentarz
Hyundai Tucson III SUV Facelifting

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.