Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson

Lata produkcji: 2004 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz

Hyundai Tucson – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Hyundai Tucson

Cena od: 161 900 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Hyundai Tucson

Liczba ocen: 436
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,4
~Michał
Hyundai Tucson IV
SUV 1.6 T-GDI 48V 180KM 132kW
Auto nie jest złe. Sklasyfikował bym je jako auto na jazdy z przedmieść lub wsi do miasta i na małe wycieczki. Dla kogoś kto jeździ naprawdę dużo i korzysta z dróg szybkiego ruchu nie polecam. Auto jest męczące dla kierowcy. Tryby jazdy ECO, Normal i Sport są dostępne ale na ECO reakcja na gaz jest bardzo słaba, w lato wygasza sprężarkę klimy w trybie żeglowania więc bezużyteczna opcja. Niestety domyślnie zawsze odpala go na ECO więc po uruchomieniu pełna "procedura startowa" - zmiana trybu, wyłaczenie asystenta pasa ruchu i dopiero można ruszać.
4,9
~Kris
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Niezawodny silnik: Model z silnikiem 2.0 trwały i niezawodny. Silniki te mają przyzwoitą moc i nadają się zarówno do jazdy miejskiej, jak i na dłuższe trasy. Przestronne wnętrze: Tucson oferuje dużo przestrzeni zarówno dla pasażerów, jak i na bagaż. Tylne siedzenia są wygodne nawet dla wyższych osób, a bagażnik ma pojemność około 513 litrów, co jest całkiem spore w tej klasie. Komfort jazdy: Zawieszenie Hyundaia Tucson dobrze radzi sobie z nierównościami drogi, co sprawia, że podróżowanie nim jest komfortowe. Dodatkowo oferuje dobrą izolację od hałasu, co podnosi komfort jazdy, zwłaszcza na autostradzie. Bogate wyposażenie: Nawet w standardowej wersji model z 2016 roku oferuje sporo wyposażenia, takiego jak systemy bezpieczeństwa (ABS, ESP, system wspomagania hamowania). Stylowy design: Tucson z 2016 roku ma nowoczesny i atrakcyjny wygląd, który do dziś wygląda świeżo. Dynamiczne linie nadwozia i charakterystyczny grill sprawiają, że auto jest estetyczne i wyróżnia się na tle innych SUV-ów. Ekonomiczność: Wersja z silnikiem diesla 2.0 jest dość oszczędna, jeśli chodzi o zużycie paliwa, co jest ważnym czynnikiem, zwłaszcza na dłuższych trasach. Silnik benzynowy jest nieco bardziej paliwożerny, ale wciąż przyzwoity jak na SUV-a tej wielkości. Dobra relacja jakości do ceny: Tucson oferuje solidną jakość wykonania, niezawodność i nowoczesne technologie w stosunkowo przystępnej cenie, zwłaszcza na rynku wtórnym. Ogólnie rzecz biorąc, Hyundai Tucson 2.0 z 2016 roku to udany SUV, który oferuje komfort, bezpieczeństwo i solidne osiągi, a także jest dobrze wyposażony nawet w podstawowych wersjach. Samochód w ciągłej eksploatacji na długich trasach. Bezawaryjny. Samochód sprawdza się idealnie w każdych warunkach. Będę go dalej pielęgnował a chcę nim przejechać jeszcze kilkaset dobrych kilometrów i wiem, że da radę.
4,9
~Kris
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Niezawodny silnik: Model z silnikiem 2.0 trwały i niezawodny. Silniki te mają przyzwoitą moc i nadają się zarówno do jazdy miejskiej, jak i na dłuższe trasy. Przestronne wnętrze: Tucson oferuje dużo przestrzeni zarówno dla pasażerów, jak i na bagaż. Tylne siedzenia są wygodne nawet dla wyższych osób, a bagażnik ma pojemność około 513 litrów, co jest całkiem spore w tej klasie. Komfort jazdy: Zawieszenie Hyundaia Tucson dobrze radzi sobie z nierównościami drogi, co sprawia, że podróżowanie nim jest komfortowe. Dodatkowo oferuje dobrą izolację od hałasu, co podnosi komfort jazdy, zwłaszcza na autostradzie. Bogate wyposażenie: Nawet w standardowej wersji model z 2016 roku oferuje sporo wyposażenia, takiego jak systemy bezpieczeństwa (ABS, ESP, system wspomagania hamowania). Stylowy design: Tucson z 2016 roku ma nowoczesny i atrakcyjny wygląd, który do dziś wygląda świeżo. Dynamiczne linie nadwozia i charakterystyczny grill sprawiają, że auto jest estetyczne i wyróżnia się na tle innych SUV-ów. Ekonomiczność: Wersja z silnikiem diesla 2.0 jest dość oszczędna, jeśli chodzi o zużycie paliwa, co jest ważnym czynnikiem, zwłaszcza na dłuższych trasach. Silnik benzynowy jest nieco bardziej paliwożerny, ale wciąż przyzwoity jak na SUV-a tej wielkości. Dobra relacja jakości do ceny: Tucson oferuje solidną jakość wykonania, niezawodność i nowoczesne technologie w stosunkowo przystępnej cenie, zwłaszcza na rynku wtórnym. Ogólnie rzecz biorąc, Hyundai Tucson 2.0 z 2016 roku to udany SUV, który oferuje komfort, bezpieczeństwo i solidne osiągi, a także jest dobrze wyposażony nawet w podstawowych wersjach. Samochód w ciągłej eksploatacji na długich trasach. Bezawaryjny. Samochód sprawdza się idealnie w każdych warunkach. Będę go dalej pielęgnował a chcę nim przejechać jeszcze kilkaset dobrych kilometrów i wiem, że da radę.

Raporty spalania Hyundai Tucson

Liczba raportów: 615
Średnie spalanie dla Hyundai Tucson
6,1 – 11,3
l/100 km
6,2 – 9,3
l/100 km
8,6 – 15,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Hyundai Tucson IV
SUV HEV Facelifting 1.6 T-GDI HEV 215KM 158kW
To moja pierwsza hybryda i jestem naprawdę miło zaskoczony. Podczas jazdy testowej nie przejmowałem się spalaniem, a jak już go dostałem to bardzo się zdziwiłem. W mieście komputer jak i tankowanie na stacji pokazało tak samo, średnio 6,2l/100km ale bez większych problemów da się uzyskać 5,5l/100km. Trasa do 90-110km/h to od 5,3 do 6,1l/100km. Trasa ekspresówką 130-140km/h to spalanie rośnie do ok 8,2-8,7l/100km. Wiadome, to hybryda, im szybciej jedziemy tym większe spalanie. W mieście udaje mi się nawet uzyskać spalanie na poziomie 2,8-3,1l/100km przy bardzo spokojnej jeździe gdzie muskam pedał gazu i maksymalnie wykorzystuje silnik elektryczny. Kupując go myślałem, że będę musiał mocno się skupiać na tym by jeździć eko i mało dynamicznie ale ponownie się zdziwiłem, bez zmiany stylu jazdy jest spalanie 6,2l/100km. Dla mnie super samochód.
5,0
Hyundai Tucson IV
SUV HEV Facelifting 1.6 T-GDI HEV 215KM 158kW
Po dotarciu silnika w mieście średnio 5.5L, na autostradzie ok 8l (130-140) przy jeździe mieszanej, oszczędnej można nawet zejść przy sprzyjających warunkach poniżej 4. Super oszczędny przy dłuższych przejazdach drogami 70-90 km - 4,8-5L
5,0
Hyundai Tucson IV
SUV HEV Facelifting 1.6 T-GDI HEV 215KM 158kW
Po dotarciu silnika w mieście średnio 5.5L, na autostradzie ok 8l (130-140) przy jeździe mieszanej, oszczędnej można nawet zejść przy sprzyjających warunkach poniżej 4. Super oszczędny przy dłuższych przejazdach drogami 70-90 km - 4,8-5L

Usterki Hyundai Tucson

Liczba wpisów: 65
Problem z filtrem cząstek stałych GPF w silnikach benzynowych nowych Tucsonów (na pewno od 2021)
  • Hyundai Tucson IV
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 219
Nie 23
Nie ma rzetelnej instrukcji serwisu filtra GPF, który jest wymagany przez system w sytuacjach nieokreślonych (generalnie wadliwe rozwiązania w tym zakresie). Np. w moim - pierwszy raz samochód zasygnalizował potrzebę serwisu tego filtra po 900 kilometrach od zakupu a po raz kolejny - po kolejnych 700 kilometrach. Procedura wypalania samodzielnego jest nieskuteczna. Problem pojawia się w wielu samochodach - użytkownicy opisują swoje problemy na forach i grupach na FB (łatwo znaleźć): https://www.facebook.com/groups/470159254367932/posts/692284205488768 https://www.facebook.com/groups/1046557149172457/posts/1271541926673977/ www.facebook.com/groups/629971641641118/ https://hyundaitucson.info/problem-filtrem-czastek-stalych-gpf-kilku-tysiacach-t1809-190.html
89 komentarzy
brak mocy na 3 cylindrze
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020
  • układ wtryskowy
  • 16 tys. km
w czasie jazdy w wiekszosci wrzucaniu biegu z 3 na 4 silnik dostaje dran faluje i wlacza sie czek i silnik traci moc . jak sie okazało po podłaczeniu pod komputer brak mocy na 3 cylindrze . wymieniłem swiece sam bo gwarancja tego nie obejmuje i nadal objawy byly takie same to juz ASO wymieniło cewke ale to nic nie dalo a teraz beda rozbierac rozrzad juz nie mam sily bo nowe auto a co jakis czas silnik w czasie jazdy traci moc i faluje . jak wylacze auto na 10 min usterka nie wraca po wlaczeniu silnika czek sie nie wlacza ale za jakis czas znowu sie pojawia jak ktos ma cos podobnego to prosze o kontak 669 547 365
Problem rozwiązany
4 komentarze
Silnik bierze olej
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW 2018-2020
  • silnik
  • 103 tys. km
Witam, około 10 tyś km temu pojawiła się kontrolka oleju, po sprawdzeniu na bagnecie(zimny silnik) okazało się że jest suchy. Dodałem do wymaganego poziomu i jeździłem, po czym sprawdziłem przy aktualnym stanie tj po 13 tyś i znów pusta miska. Zaznaczam że jest to samkchod firmowy. Możecie coś doradzić?
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 16
4,3
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Niestety kiepska opinia. Samochód miał instalację zamontowaną w salonie regularnie serwisowaną. Przy około 70 tys. zaczęło się niewielkie telepanie na wolnych obrotach. Wymiana przewodów do świec nie pomogła. Przy 80 tys. kontrolka silnika zaczęła sygnalizować wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Wymiana cewek, znowu przewodów (wszystko oryginał), świec, nawet wtrysku gazu...
5,0
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 106 tys. km
użytkowana przez: 88 tys. km
Przede wszystkim przy montażu kierowałem się niezawodnością instalacji i wybrałem polskiego zenita z agcentrum. do zestawu mam wtryskiwacze hercules, numer jeden na rynku. reduktor z KM. Montaż na najwyższym poziomie. silnik pracuje prawidłowo, bez szarpania etc.
5,0
Hyundai Tucson I
SUV Facelifting 2.0i CVVT 141KM 104kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Dużo jeżdżę, więc się szybko zwrócił montaż. Mam instalację blue box z reduktorem kme silver, wtryskiwaczami hercules na przewodach north fighter. zbiornik mam 55/630. użytkuję od dawna, to moje kolejne auto na lpg. spalanie korzystne. serwis przeglądowy. jestem zadowolony z instalacji i z warsztatu. dostałem pierwsze tankowanie gratis przy montażu, choć to dawno temu było....
Hyundai Tucson