Szukaj

Informacje o Hyundai Santa Fe IV SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Santa Fe czwartej generacji wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo, a także zmienioną stylistyką nadwozia. W modelu, by zminimalizować ryzyko kolizji i poprawić bezpieczeństwo, rozbudowany został system ostrzegania o ruchu poprzecznym. Takie rozwiązanie sprawiają, że kierowca np. wyjeżdżając z miejsca parkingowego o zmniejszonej widoczności jest dźwiękowo ostrzegany o nadjeżdżającym pojeździe. Oprócz ostrzegania sygnałem dźwiękowym, system także zatrzyma auto w przypadku zagrożenia kolizją. Santa Fe został przez Hyundaia wyposażony w pełny pakiet systemów bezpieczeństwa (pod nazwą technologiczną „Smart Sense”), także w „Rear Occupant Alert” – nowoczesne rozwiązanie, które ma za zadanie monitorowanie obecności pasażerów na tylnych siedzeniach oraz przypominanie kierowcy przy wysiadaniu, o ich pozostawieniu.
czytaj więcej
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Nowy Hyundai Santa Fe

Cena od: 187 900 PLN
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 230 KM (169 kW)
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,6 x 89 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Układ jezdny

Wybrane oceny

5,0
~Jarek
Hyundai Santa Fe IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Auto wybrane ze względu na bardzo bogate wyposażenie, skrzynię hydrokinetyczną (a nie wyjącą CVT jak u konkurencji), cenę adekwatną do wyposażenie a nie narzut za nazwę marki. Dodatkowo po zmierzeniu hałasu w środku i z porównaniu z konkurencją to Santa Fe może być porównany z konkurencją która kosztuje powyżej 400 tyś aby jakość była porównywalna. Tak samo wyposażenie Santa Fe za 250 tyś można otrzymać w konkurencji ale za kwotę 400 tyś. Zakup przemyślany i polecam innych porównać, przejechać się różnymi samochodami aby podjąć decyzję.
5,0
~Adix
Hyundai Santa Fe IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Autko super, wykończenie , obsługa wszystko na wysokim poziomie, spalanie na podmiejskiej trasie przy odpowiednim posługiwaniem się pedałem gazu , można wykręcić 4,9-5,5 litra na 100km. Nagłośnienie mega , wyposażenie wersji platinum bije nie jedno auto tego formatu na głowę. No może brakuje masażu w fotelach i automatycznego domyku drzwi, ale tak to jest naprawdę dużo.
4,6
~MarcinM
Hyundai Santa Fe IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Samochód uniwersalny. Prowadzi się dobrze w każdych warunkach, systemy aktywnego wspomagania prowadzenia samochodu działają precyzyjnie, zawieszenie jest komfortowo zestrojone. Pracy silnika praktycznie nie słychać, wnętrze jest dobrze wyciszone. Niskie zużycie paliwa, szczególnie w mieście i jadąc po drogach krajowych czy lokalnych. Wystarczające parametry przyśpieszania zapewniają bezpieczne wyprzedzanie.
Hyundai Santa Fe IV SUV HEV