Szukaj

Informacje o Hyundai Santa Fe IV

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Santa Fe czwartej generacji wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo, a także zmienioną stylistyką nadwozia. W modelu, by zminimalizować ryzyko kolizji i poprawić bezpieczeństwo, rozbudowany został system ostrzegania o ruchu poprzecznym. Takie rozwiązanie sprawiają, że kierowca np. wyjeżdżając z miejsca parkingowego o zmniejszonej widoczności jest dźwiękowo ostrzegany o nadjeżdżającym pojeździe. Oprócz ostrzegania sygnałem dźwiękowym, system także zatrzyma auto w przypadku zagrożenia kolizją. Santa Fe został przez Hyundaia wyposażony w pełny pakiet systemów bezpieczeństwa (pod nazwą technologiczną „Smart Sense”), także w „Rear Occupant Alert” – nowoczesne rozwiązanie, które ma za zadanie monitorowanie obecności pasażerów na tylnych siedzeniach oraz przypominanie kierowcy przy wysiadaniu, o ich pozostawieniu.
czytaj więcej
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Hyundai Santa Fe IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Hyundai Santa Fe

Cena od: 187 900 PLN
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny

Wybrane oceny

5,0
~Jarek
Hyundai Santa Fe IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Auto wybrane ze względu na bardzo bogate wyposażenie, skrzynię hydrokinetyczną (a nie wyjącą CVT jak u konkurencji), cenę adekwatną do wyposażenie a nie narzut za nazwę marki. Dodatkowo po zmierzeniu hałasu w środku i z porównaniu z konkurencją to Santa Fe może być porównany z konkurencją która kosztuje powyżej 400 tyś aby jakość była porównywalna. Tak samo wyposażenie Santa Fe za 250 tyś można otrzymać w konkurencji ale za kwotę 400 tyś. Zakup przemyślany i polecam innych porównać, przejechać się różnymi samochodami aby podjąć decyzję.
3,3
~Lukasz
Hyundai Santa Fe IV
SUV 2.0 CRDi 185KM 136kW
Panowie, UWAGA!!!!Układ hamulcowy w tym samochodzie jest nieodpowiedni. Przy 15000 km wymieniono tarcze przednie na gwarancji, przy 35000km wymieniłem tarcze tylne już nie na gwarancji. Serwis informuje, że tarcze tylne nie podlegają gwarancji. Tarcze przednie zostały wymienione bo mieli biuletyn. A co klienta obchodzi ich biuletyn.Hyundai używa materiałów kiepskiej jakości. Należy dwa razy przemyśleć nad decyzją zakupu tego samochodu. NIE POLECAM. Samochód za prawie 200000 PLN, a nie ma dopracowanego układu hamulcowego. Reszta na chwile obecna Ok.
4,6
~neex
Hyundai Santa Fe IV
SUV 2.0 CRDi 185KM 136kW
Samochód przeznaczony do podróżowania. Do jazdy po mieście, zdecydowanie polecam inny samochód. Komfort porównywalny z samochodami wyższej klasy. Lepszy jest tylko w samochodach z pneumatycznym zawieszeniem. Brak zmęczenia jazdą przy odległościach nawet 1000km pokonywanych w ciągu 1 dnia. Silnik pozwala na dynamiczne włączanie się do ruchu autostradowego. Tempomat adaptacyjny robi swoje, jednak działa gorzej niż w pojazdach VAG. Tak samo utrzymanie pasa ruchu wypada słabiej. Dobre audio pozwala się rozkoszować muzyką lub audiobookiem. Jeśli ktoś często pokonuje duże odległości, to z całym sercem polecam ten samochód. Stosunek jakości i komfortu podróży do ceny, przebija wszystkie samochody na rynku.
Średnie spalanie dla Hyundai Santa Fe IV
6,9 – 7,0
l/100 km
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Hyundai Santa Fe IV
SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Przejechałem 80.000 km w 2 lata, więc już mogę powiedzieć coś więcej. Silnik pomimo swojej niewielkiej pojemności naprawdę daje radę - nawet na autostradzie przy prędkościach 140-160 km/h komfortowo nabiera prędkości. Auto jest bardzo duże, a mimo to w mieście (Wrocław) spokojnie można osiągnąć wyniki typu 5,5-6 litrów bez specjalnego wysiłku. Problem zaczyna się na autostradzie. Przy 140 km/h spalanie to 10-11 litrów. Średnią z 15.000 km mam 8.3 litra. Trasa Wrocław - Włochy w obie strony i jazdą nie miejscu w 4 dorosłę osoby zapakowane pod sam sufit 8.0 litra przy prędkościach dopuszczalnych + 10 km/h.
6,3
Hyundai Santa Fe IV
SUV PHEV 1.6 T-GDI PHEV 265KM 195kW
Dla hybryday plug in opdanie zużycia paliwa jest nieco skomplikowane. Do 50 km można jechać bez paliwa :-), pózniej komputer zaczyna dodawać te 50 km i 0 zużytego paliwa do przejechanych kilometrów. Średnio bez baterii w trybe tylko hybryda trzeba liczyć okolo 6,6 l/100km. Na razie nie udało mi się zużyć więcej jak 6,8l na 100km. Baterię ładuje raz na tydzień. ps. samochód rozpędza się naprawdę bardzo płynnie i bez wysiłku, oczywiście nie jest to sportowy wóz typu porsche 911, ale dla rodziny naprawdę daje radę.
8,1
Hyundai Santa Fe IV
SUV 2.0 CRDi 185KM 136kW
Nie jest to może demon oszczędności ale proszę wziąć pod uwagę, że masa auta wynosi 1967 kg bez szyberdachu i 3 rzędu siedzeń oraz bez pakietu inspiration. Dane dotyczą silnika 2.0 185 KM automat 4x4. Jazda na krótkich odcinkach "wokół komina" od sklepu do sklepu to spalanie dochodzi do 13—14l. Silnik nierozgrzany a trasy krótkie i blisko. Prędkość na autostradzie przy 140km spalanie ok 8,5-9l. Na trasie lokalnej powiatowej do 90km/h przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 6l. Średnia z kilku miesięcy wynosi ok 7,6-7,8l. Jak na 2 tonowe auto z napędem na 4 i automacie nie jest źle.
Hyundai Santa Fe IV